GİRİŞ

12.3K 399 460
                                    


Başlama tarihinizi buraya alayım: 01.03.2021

Keyifli okumaları!

{•}

Ben, Karya Elis ismimin anlamı mitoloji de lakonia'lı güzel bir kız demek. Evet anne ve babam mitoloji aşığı kişilerdi ismimi de ona göre koymuşlardı. Soy ismimin anlamı ise Endymion'un kızı ile Poseidon'un oğlu Ellis şehrine adını vermiş. Evet soy ismim de mitolijidendi. Yani mitoloji aşkı soyumuzdan geliyordu.

Ben kitaplarda ki gibi mükemmel bir hayata sahip değilim hayır hayır kötü bir hayata da sahip değilim. Sıradan, her genç kızın yaşadığı bir hayata sahibim yada sahiptim.

Her şey sadece yağmurlu bir havada yürürken gerçekleşti. Tek suçum o gün, o gün batımında yağmur yağarken kaldırım da yürümekti. Bir araba yanımda durdu ve ben ne olduğunu anlamadan kendimi karanlıkta buldum yada aydınlıkta.

42 gündür bir odadayım. Sadece yemek ve su veriliyor. Ve her gün aynı şeyi duyuyorum. Bir adam geliyor ve "neden öldürdün?" Diyor. Ben ise öylece bakıyordum. Neden mi? Manyağın biri beni kaçırmış ve neden öldürdüğümü soruyordu kimseyi öldürmemişken öldürdüm desem neler olacak tahmin edebiliyor musunuz?

Neyse hikâyenin bu kısımlarını zaten okuyacaksınız.

Beni kaçıran kişinin ismini bilmiyorum, kim olduğunu bilmiyorum benden ne istiyor bilmiyorum. Ya da biliyorum amacı beni delirtmekti. Beni beyazlar içinde bir odada yalnız bırakmıştı sadece bir saat vardı tik tak sesi öylesine zihnime bulaşmıştı ki artık zaman kavramından nefret eder olmuştum odada sadece saat vardı yerde yatıyordum yatak bile yoktu. Ellerimi kelepçelemiş kıpırdayamıyordum öylece duruyordum. Beni kaçıran manyak bunlarla kalmamış yalvaran insan sesleri dinletiyordu bana. Evet acı çeken insanların seslerini dinliyordum. Onların yakarışları ve ağlayışları zihnimde çınlıyordu resmen.

Fakat başlarda işkence gibi gelirken bu sesler zamanla alışıyordunuz.

O manyağın beni izlediğini biliyordum ona bir isim takmıştım Samael. Evet ona bir şeytanın ismini takmıştım. Çünkü bunları ancak bir şeytan yapabilirdi.

Yine ayak seslerini duyuyorum geliyordu. Beyaz kapı açıldı. Odada ki beyazlığa zıt bir şekilde siyah giyinimli adam içeri girdi. Sakalları düne göre kısaydı. Sanırım tıraş olmuştu. Saçlarının yanlarını da kestirmiş yüzünün keskinliğini daha da ortaya çıkarmıştı.

Karşımda durdu ellerini ceplerine sokmuş dikkatle yüzüme bakıyordu o ne kadar bakımlı dursa da ben mağara kaçkını gibiydim.

Yağlanan saçlarım, terleyen bedenim, çıkmış kaş ve bıyıklarım. Evet ben klasik bir karakter değilim. Bu gibi iğrenç durumlar benim de başıma geliyor.

"Neden öldürdün?"

42. Kez sorduğu soruya karşın gözlerimi devirdim. Artık yeterdi bu adam anlamıyordu benim yapmadığımı. İlk günler de ona benim yapmadığımı söylemiştim fakat o umursamadan çıkıp gitmişti.

"Bak Samael."

Taktığım isme tek kaşını havaya kaldırdı bunu umursamadım.

"Ben seni tanımıyorum, beni neden kaçırdığını bilmiyorum kimi öldürdüğümü hiç bilmiyorum. Beni başkası ile karıştırıyorsun. Ben düşündüğün kişi değilim git o katili bul!"

Samael son sözlerime karşın kaşlarını çatmıştı. Bir kaç adım atıp daha da yaklaştı ilk kez durup konuşacaktık sanırım.

"Onu sen öldürdün biliyorum yine bir oyun oynuyorsun. Başta kendini ölü gösterdin ama seni buldum. Gizlediğin aileni buldum. Ve kendini ölü gösteren sen şimdi gerçek bir ölüsün."

Ne dediğini anlamamıştım. Ben bu adama hiç oyun oynamamıştım ki neyden bahsediyordu? Samael elini cebinden çıkardı. Elinde ki telefonla bir şeyler yapıp bana çevirdi.

Dikkatle ekrana baktığım da şaşkına dönmüştüm adeta. Bir haber kanalında benim fotoğrafım vardı.

"19 yaşında ki Karya Eris bir şehir magandasının ona çarpması ile hayatını kaybetti." Haber başlığına şaşkınca bakarken ekranda anne ve babamın görüntüleri çıktı.
"Adalet istiyoruz. Kızımıza çarpıp kaçan bu maganda bulunsun ve en ağır cezaya çarptırılsın."
Ailem beni ölü sanıyordu. Anne ve babam ağlarken benim de gözlerim dolmaya başlamıştı.

"Neden? Bunu neden yapıyorsun? Ben değilim o Allah'ın cezası. Git asıl katili bul sen benimle uğraşırken o özgürce geziyordur."

Dolmuş gözlerimi ona çevirdim o ise duygusuzca bana bakıyordu. Sinirden ellerimin titrediğini hissediyordum.

"Her şeyi senin yaptığını biliyorum fakat sana bir şans veriyorum seni buradan çıkaracağım benimle yaşayacaksın bende bu sırada senin tabirenle karıştırdığım kişiyi arayacağım."

Beni kendi evinde mi tutacaktı? Üstelik birini öldürdüğümü düşündüğü hâlde mi beni yanında tutacaktı?

"Eğer ki beni o sanıyorsan ve bir katil olduğumu düşünüyorsan neden beni yanında tutacaksın?"

Yüzünde şeytani bir gülümseme yer edindi.

"Sevgili Lilith dostunu yakın tut düşmanını daha yakın."

^°^

Bölüm sonu güzellerim giriş gibi düşünün bunu kısa çünkü.

Peki girişi nasıl buldunuz?

Bitiş saatinizi tarihinizi buraya alayım: 15.03.2021 15.37

Bölümü beğendiyseniz vote vermeyi, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın seviyorum sizi.💖

Instagram: AYRİN.İM

Gülücükler ve öpücükler ile..

ŞEYTANINA FISILDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin