Başlama saati ve tarihi buraya alayım lütfen: 15.03.2021 15.38
Emek veriyorum o kadar lütfen vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Multimedya: Karya Elis
Keyifli okumalar!
{•}
Lilith. Bana bu kelime ile seslenmişti. Bunu neden yaptığını anlamamıştım açıkçası. Neden bana Lilith demişti ki?
Buradan gitmek istiyordum artık beyazdan nefret eder olmuştum bu yüzden "pekala çıkar beni buradan." Dedim.
Eğer onunla gidersem belki kaçabilirdim yada onu ikna edebilirdim. Samael yanıma yaklaşmaya başladı. Cebinden çıkardığı anahtar ile bileğimde ki kelepçeleri çıkardı. Yüzü yine ifadesizdi. Onunla geçirdiğim 42 gün boyunca hep sert olduğunu görmüştüm.
Özgürlüğüne kavuşan bileklerimi ovuşturdum. Yer yer morluklar olan bileğim içler acısıydı.
Samael karşımda durup ayağa kalkmamı bekledi. Ellerimi yere koyarak destek aldım ve ayağa kalktım. Uyuşan ayaklarım karıncalanmaya başlayınca yüzümü buruşturmadan edemedim. Ben önde o arkamda yürümeye başladık. Uzun bir koridordan geçerken bileğimden tutup durdurdu beni bakışlarım ona kayarken cebinden çıkardığı siyah bir bezi gözlerime bağladı.
"Hey ne yapıyorsun?"
Beyazın esaretinden kurtulup bu kez de siyahın esaretine takılmıştım.
"Bazı şeyler gizli kalmalı sevgili Lilith."
Bana taktığı takma isme sinirlensem de hiçbir şey demedim. Şu anlık bir hamle yapmayacaktım. Her şey onun istediği gibi ilerleyecekti. Hayır saf yada masum değildim hatta oldukça kurnazdım.
Sessizlik bazen en güzel hamle olabiliyordu bende sessizliğimi koruyordum. Bu manyaktan kurtulmanın tek yolu bu gibiydi. Önünde sonunda ben olmadığımı anlayacaktı zaten.
Elimden tutarak beni ilerletmeye başladı. Büyük elinin arasında küçük kalan elimin ne kadar absürt durduğunu tahmin etmesi zor değildi.
Biraz yürüdükten sonra durmuştuk. Bir kapının açılma sesini duydum ardından biraz daha yürüdük. Yeniden durduğumuzda bu kez beni biraz eğmişti sanırım arabaya biniyorduk. Arabaya binince bir kaç saniye sonra o da bindi. Araba çalışmaya başlayınca içime derin bir nefes çektim. Arabanın içi keskin bir koku ile kaplıydı. Sanırım bu onun kokusuydu.
Araba yolda hızla kayarken gözlerim de ki siyah bez yüzünden uykum gelmişti. Elimle ağzımı kapayıp esnedim. Başımı geriye doğru yaslayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
{•}
Gözlerime vuran ışık ile gözlerimi yavaşça araladım. Gözlerimi bir kaç saniye kırpıp neler olduğunu anlamak için kendime fırsat tanıdım. Olanlar zihnime hızla nüfus ederken yattığım yataktan doğruldum.
Etrafa baktığım da mor renklerle bezenmiş bir oda beni karşıladı. Kaşlarım beğeni ile kalkarken beyaz dışında bir rengi görmek hoşuma gitmişti.
Yataktan ayaklarımı sarkıtıp ayağa kalktım. Uyuşan bedenimi biraz hareket ettirdikten sonra ağır adımlarla kapıya doğru ilerledim. Geniş bir koridor beni karşılarken odadan çıkıp merdivenlerin olduğu yere doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Dla nastolatkówElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...