Yeni bölüme alayım sizi yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.
Multimedya: Lilith (Karya)
Keyifli okumalar!
^•^
19 saat 36 dakika 28 saniye. 29, 30, 31, 32...
O lanet olası evdeydim yine. İsyan bayrağı açsam da sonuç sıfırdı. Kurtulamamıştım ondan. Ne yapacağımı bile bilmiyordum şuan için bir planım yoktu. Uçurumdan sonra konuşmamış eve gelmiştik. Ben odama çekilmiştim. Onun ne yaptığını ise bilmiyordum. Açıkçası bilmek de istemiyordum. Canı cehennemeydi.
Uzandığım yataktan kalktım. Yatmaktan sırtım uyuşmuştu artık.
Kapının çalma sesi kulaklarıma ilişti. O mu gelmişti? Yatağa geri uzanıp arkamı kapıya döndüm. Kapının açılma sesini duyduğum da eş zamanlı olarak gözlerimi kapadım. Adım sesleri duydum. Yanıma yaklaşıyordu. Üstüme baddaniyenin örtüldüğünü hissettim. Sıcacık baddaniye hemen ısıtmıştı küçük bedenimi. Üstümü örttükten sonra yatağın bir tarafı çöktü. Ne yaptığını merakla dinliyordum."Lilith..."
Sesi tuhaftı ondan daha önce hiç duymadığım bir ses tonu kullanmıştı. Üzgün mü geliyordu? Yada durgun.
"Seni yanımda tutmam gerekiyor. İnan ki bundan başka hiçbir şansım yok. Sana şimdi her şeyi anlatamasam da zamanı gelince her şeyi öğreneceksin. Senin o olmadığını öylesine çok istiyorum ki... Sanırım bunu anlatmaya kelimeler yetmez. En kısa zamanda bu işkence bitecek. Her şey ortaya çıktığında yaptıklarımı telafi edeceğim."
Sözlerinin ardından yataktan kalktı. Kapının açılma ve kapanma sesini duyduktan sonra yataktan kalktım. Samael'in söyledikleri boğazımda bir yumruya sebep oldu. Ciddi miydi? Yoksa bir oyun mu?
Ah artık onun ne yaptığını anlayamıyordum. İlk planıma geri dönmeli miydim? Benim o olmadığımı istiyordu. Belki de çoktan benden hoşlanmaya başlamıştı. Zihnime girdiğimiz iddia süzüldü. Eğer onunla birlikte olmazsam 42 gün sonra özgür olacaktım. 21 gün çoktan bitmişti geriye 21 gün daha kalmıştı. 21 gün boyunca onunla birlikte olmazsam özgür kalacaktım. Yataktan kalkıp odadan çıktım. Neredeyse bu iddiayı unutuyordum.
Merdivenleri ikişer ikişer inip salona geldim. Salonda yoktu. Mutfağa gidip baktığımda öylesine bakmış olsam da onu burada bulduğuma şaşırmıştım. Üstelik üstünde mutfak önlüğü ile görmüştüm. Yemek mi yapıyordu o? Yoksa ben rüyada mıydım?
Öylece onu izlerken o usta bir şekilde yemek yapıyordu. Daha önce kahvaltı hazırlarken görmüştüm ama yemek yapmak... Pekala benim bile sınırlı bir şekilde yemek bilgim vardı. O gerçekten iyi yapıyor gibiydi.
Yeni başlamıştı. Malzemeleri tezgaha dizmiş anladığım kadarıyla et yapıyordu.
İzlediğimi anlamış gibi bakışları beni buldu.
"Uyanmışsın."
Başımı ağır ağır salladım. Ona sinirliydim ama bu siniri bir kenara bırakıp iddia konusunu açtım.
"Biz iddiaya girmiştik hatırladın mı?"
Tencerenin içinde ne karıştırıyorsa onu bırakıp eti kızgın yağın içine attı.
"İddia?"
Unutmuş muydu yani? Nasıl unuturdu ya? Kollarımı göğsümün altında bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Teen FictionElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...