Selam güzellikler vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ❤️
Multimedya: Ares Zezel (Samael)
Keyifli okumalar!
^•^
Duyduğum sesler ile gözlerimi araladım. Aşağıdan sesler geliyordu. Yattığım yatakta oturur pozisyona geldiğim de dün gece olanlar zihnime süzüldü. Samael ile yağmurun altında konuştuklarımız geldi aklıma. Söylediği sözler beni oldukça mest etmiş gururumu okşamıştı. Ondan böyle sözler beklemiyordum açıkçası beni oldukça şaşırtmıştı.
Fakat yolun kenarında olduğumuz için arabalar sürekli kornaya basmıştı bu yüzden daha fazla bir şey yaşamadan eve gelmiştik.
O kendi odasına ben kendi odama çekilmiştim. Aşağıda ki sesler kesildiğinde yataktan kalkıp dışarıya çıktım. Merdivenlerden indikten sonra gözlerim Samael'i aradı. Salondan gelen hapşırma sesi üzerine adımlarımı salona çevirdim.
Salona geldiğim de Samael koltukta oturuyordu. Başını koltuğun başlığına yaslamış gözlerini kapatmıştı. Geldiğimi fark etmemişti bile. Dudaklarından yeniden bir hapşırık kaçtığında hasta olduğunu anlamıştım.
Elim onun anlına giderken o da gözlerini açıp elimi havada yakalamıştı. Gözleri gözlerimi bulduğunda elini bileğimden çekti.
Elimi alnına koyduğum da elim teninin sıcaklığı ile ısındı. Ateşi vardı. Dünkü yağan yağmurda oldukça ıslanmıştık benim üstümde hafif bir kırgınlık olsa da o hasta olmuş gibiydi.
"Ateşin var Samael."
Gözleri yüzümde gezindi. Omuzlarını kaldırıp indirdikten sonra gözlerini yeniden kapattı.
"Hey kalksana git bir soğuk duş al."
Samael beni takmadan öylesine oturuyordu.
"Beni mi umursuyorsun güzelim?"
Sesi oldukça yorgun çıkmıştı. O güçlü sesinin yerini hasta sesi almıştı.
"Seni umursamıyorum aptal eğer sen hasta olursan bana da bulaşır bu yüzden hemen atlat ki bana da bulaşmasın."
Sözlerimin ardından güldü. Bu gülüşü tuhaftı. Diğerleri gibi alaylı yada kurnazca değildi.
Samael ayağa kalktı sanırım gerçekten söylediğimi yapacaktı. Arkasını dönerken kendi kendine bir şeyler dediğini duydum.
"Beni zaten kimse umursamaz ki."
Duymayacağımı düşünmüştü ama duymuştum. Söyledikleri ise boğazımda bir düğüm oluşturdu. Onu gerçekten kimse umursamaz mıydı? Yada onu umursayacak birileri var mıydı etrafında? Bir gerçekle yüz yüze geldim. Ben Samael hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Sadece ismi ve o birde tehlikeli oluşu. Başka hiçbir şey yoktu.
Bana benzeyen o kadın ne yapmıştı bunu öğrenememiştim mesela yada anne yada babası var mıydı? Ya bir kardeşi? Arkadaşlarından bir tek Renat'ı biliyordum. Samael kimdi peki? Yada gerçek adı ile Ares Zazel.
Oldukça zengin bir iş insanı olduğu aşikardı. Giydiği kıyafetler, gittiğimiz o balo, arabalar ve evler. Bu zenginlik düzgün yollardan mı geliyordu yoksa illegal yollardan mı?
Gerçekten onun hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Yaşını bile. Sanırım onu küçük bir sorguya çekmem gerekiyordu ama önce iyileşmesi lazımdı. Bu yüzden mutfağa gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Ficção AdolescenteElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...