Lütfen yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın. Sizi seviyorummmm 😽
Multimedya: Elis Janset
Keyifli okumalar!
^•^Karşımdaki kişi ile gözlerim kocaman olurken nefesim sıklaştı. Ateş Zazel buradaydı, tam karşımda. Ona taktığım bu ismin hakkını verircesine irislerin de yanan ateş ile bana bakıyordu. Hafif kambur duruşu ve yüzünde ki iğrenç gülümseme. Ne kadar Ares ile bir ikiz kadar benzeselerde bir o kadar benzemiyorlardı. Bakışları, gülümsemeleri en önemlisi dokunuşları o kadar farklıydı ki... Birinde güven hissederken birinde iliklerinize kadar korkuyordunuz. Ateş, beni ormana bırakıp ölmemi bekleyen o kişi. Her şey yoluna girdi derken beni kaçırmıştı. Bunu neden yapmıştı? Hayatımdan tamamen çıktığını düşünüyordum üstelik.
Ona biraz daha dikkatli baktığımda ellerine kadar her yeri simsiyahtı. Siyah kot pantolon, siyah tişört, deri ceket, eldivenleri ve siyah deri botları. Karşımda ki adam bir azraili andırıyordu. Yosun yeşilleri alev alev yanıyordu sanki. Benden nefret mi ediyordu? Belki de çok daha fazlasıydı. O normal biri değildi onunla birlikte geçirdiğim günler sonrasında bunu anlamıştım. İnsanların korkularından besleniyordu. Tıpkı küçükken yatağımızın altında ki zannettiğimiz canavarlar gibiydi.
Dudaklarım titrerken kendime konuşmak adına zaman tanıdım. Sen Karyasın kızım ne olaylar gördün, sakin ol. Derin bir nefes aldım.
"Ne istiyorsun?"
Sorum karşısında büyük bir kahkaha attım. İrkilmeden edemedim. Dengesiz tavırları beynimin uyuşmasına neden oluyordu.
"Ne istiyorum? Ne istiyorum? Ne istiyorum?"
Düşünüyormuş gibi yapıp bir ileri bir geri yürümeye başladı. Parmağını şıklattı ve gözleri kocaman olurken bana baktı.
"Seni öldürmek."
Nefesim boğazıma takılı kaldı. Titreyen dizlerimi durdurmak için artık çaba sarf etmiyordum.
"Korktun mu?"
Yeniden kahakaha attı.
"Ateş ne yapmaya çalışıyorsun? Neden kaçırdın beni?"
Sorum üstüne yüzünü biraz daha bana yaklaştırdı. Alkol kokan nefesi yüzümü yalarken midem bulanmıştı.
"Sadece..."
Bir eli saçıma gitti ve parmağını saçlarıma doladı.
"Seni bir kaç gün misafirim edeceğim, merak etme öldürmeyeceğim yani henüz."
Cümlelerinin sonuna doğru güldü ve doğruldu.
"Peki neden yapıyorsun bunu?"
Gözlerini kıstı ve "bir şeyi test etmem gerekiyor" dedi. Aklım karışırken taksit taksit verdiği cevaplar sinirimi bozmaya başlamıştı.
"Neyi test edeceksin?"
"Kardeşimin senin için neler yapabileceğini."
Yüzü ifadesiz bir hâl alırken son kez bakışları yüzümde gezinmiş ve odadan çıkmıştı.
Söyledikleri çok tuhaftı, hareketleri çok tuhaftı. O çok tuhaftı.Ares ile aralarında ne geçmişti? Bütün bunları neden yapıyordu? Beni öldürmeyeceğine inanmıyordum bile. Adam bir kere manyaktı. Ne zaman ne yapacağı belli olmuyordu. Biran önce kurtulmam gerekiyordu fakat ne bir pencere vardı nede kapıyı açmak için bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Roman pour AdolescentsElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...