Selam benimkiler hemen bölüme alayım sizi VOTE VE YORUM YAPMAYI unutmayın.
Keyifli okumalar!
Mutlu medya : KARYA ELİS
•Bölüm Fotoğrafı•
<><><>
Sadece tek bir yüz içimi bu denli yakabilir mi? İçimde ki yangının alevini Eris yakmış Ares ise ona odun atmıştı. Eris yoktu Ares de yoktu ama şuan buradaydı. Her şeyin bittiğini hayatıma döndüğümü her şeyin eskiye döndüğünü düşünürken buda neyin nesiydi? Kaderin bir oyunu mu? Yoksa oynadığım oyunun bedeli mi? Belki de sadece kuruntu yapıyorumdur. Karşımda ki kişiyi görmezden gelebilirim onu yok sayarım ve sanki hiç tanışmamışız gibi yapabilirim.
Reha durduğum için bir kaç adım önümde kalmış arkasını dönerek dudaklarını oynatarak hadi demişti. Bir kaç adımda yanına yaklaştım ve birlikte masaya doğru ilerledik. Ares'in karşısında ki kişiyi de tanıyordum Renat. Onu da görmek tuhaftı. Onu görmeyeli uzun zaman olmuştu. Masanın yanına geldiğimiz de Reha kolumu dürttü. Zoraki bir gülümseme ile "Hoş geldiniz" dedim. Yüzümde dolanan yoğun bakışı hissediyordum fakat mümkünmüş gibi ona bakmamak için kendi içimde küçük çaplı bir savaş veriyordum. Renat ile buluşan bakışlarım ile önce kaşları havalanmış daha sonra Ares'e bakış atıp bana yeniden dönerek gülümsemişti. Bende ona küçük bir tebessüm yollayıp menüleri teker teker uzattım. En son elimde kalan menüyü artık mecburen Ares 'e bakarak uzattım. Ares belki de ilk kez bu denli yüzüme sert bakarak menüyü aldı. Yüzü ciddi bir haldeydi ve sanki beni tanımıyormuş öylesine biriymişim gibi bakıyordu. Menüyü alır almaz bakışlarını üstümden çekmişti.
Neden böyle yaptığını anlayamıyordum. Sanki beni tanımıyormuş gibi oluşan bu tavrı göğüs kafesimde büyük bir çöküntüye neden oldu. Aptal Karya ne bekliyordun sana sarılmasını, özlediğini söylemesini yada masaya davet etmesini mi? Sen onun intikam alacağı kişiydin sadece. Sadece ufak bir hata yapmıştı o kadar. Onun hayatında bir yerin yoktu. Şimdi ise olması gerektiği gibi davranıyordu bende olması gerektiği gibi davranacaktım.
"Yemekten önce ne içersiniz acaba?"
Reha'nın sözleri ile kendime geldim. Bakışlarımı Aresten alıp tek tek isteklerini dinlemeye koyuldum. Lacivert takım elbiseli ellili yaşların başlarında olan adam beyaz şarap istedi. Onun isteğine uyan bir kaç kişi daha beyaz şarap istediği için tek tek bardaklarını doldurdum. Ares'in yanındaki kumral kadın Ares'e dönerek "ben Ares ne içerse ondan içmek istiyorum damak tadı tam bana göre" dedi. Ares menüden başını kaldırıp ona baktı. Ona ufak bir gülümseme bahşettiğinde gözlerim istemsizce doldu. Ah hayır buna kırılmamam gerekiyor yapma Karya. Sadece ufak bir gülümseme seni bu hale getirmemeli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Novela JuvenilElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...