ARABA

2.7K 228 139
                                    

Selam bebek suratlar hemen bölüme geçin yorumlarda buluşalım 💚

Keyifli okumalar!

Multimedya: Ares Zezel (Samael)

{•}

Renat'a başka bir soru soracakken Samael mutfağa girdi.

"Hazır mı kahvaltı?"

Renat, Samael'e bakıp "hazır olacak birazdan sen Karya ya yardım et istersen." Dedi. Samael yanıma gelip "ne yapmamı istersin güzelim?" Diye sordu.

Onun eline bir kaç malzeme verip yerleştirmesini söyledim. Samael'in yardımıyla kısa sürede işimiz bitmişti.

Renatta kahvaltıyı hazırlamış bizi bekliyordu. İşimiz bitince hepimiz masaya oturduk ve kahvaltı yapmaya başladık. Renat açıkçası gayet güzel şeyler hazırlamıştı. Tabağıma lezzetli görünen omletten koydum. Ağzıma omletten attığım da kaşlarım beğeni ile kalktı. "Ellerine sağlık Renat omlet çok güzel olmuş."

Renat gülümseyip teşekkür ederken omletimden bir parça daha attım ağzıma. Cidden çok güzel yapmıştı.

Kahvaltımızı sessiz sedasız bir şekilde yaparken Samael'in telefonu çalmaya başladı. Ekrana bakıp masadan kalktı. Mutfaktan çıkıp telefonu açtı.

"Alo..."

Sesi gittikçe uzaklaşırken bizde kahvaltımıza devam ettik. Samael bir kaç dakika sonra geri geldi. Renat doymuş olacak ki bu kez o masadan kalktı. Samael ile yalnız kalınca arabayı sürmeyi öğreteceği geldi aklıma.

"Samael."

Sesimi masum çıkarmaya çalışmıştım. Samael başını kaldırıp bir kaç saniye yüzüme baktı.

"Güzelim."

Sesi soru sorar gibi çıkmıştı. Ses tonu gerçekten çok güzeldi. Tok ve erkeksi.

"Hani araba sürmeyi öğretecektin ya. Şimdi öğretir misin?"

Samael tek kaşını havaya kaldırdı. Başımı masumca yana yatırdım. Samael bir kaç saniye bana bakıp geri yemeğine döndü.

"Olmaz Lilith."

Gözlerimi devirip "neden olmaz?" Diye sordum. Samael çatalını tabağının kenarına koydu.
"Güzelim şimdi araba mı sürmek istiyorsun?"

Başımı hevesle salladım. Samael ağzını peçeteye silip ayağa kalktı. "Pekala kalk bakalım gidiyoruz." Şaşkınca ona bakıp "öğretecek misin yani?" Dedim. Dudağının kenarı yukarı doğru kalktı.

Samael yürümeye başlayınca masadan kalkıp onu takip ettim. Bu kez farklı bir arabanın önünde durunca kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı.

"Az önce başka bir araba ile gittik bu nereden çıktı?"

Sorum üzerine Samael "her evimde en az üç tane araba olur Lilith farklı arabalar görmeye alışsan iyi edersin." Dedi. Samael cidden zengin bir adamdı. Kimin evinde üç tane araba olurdu ki?

"Kaç tane evin olduğunu sormaya korkuyorum."

Alayla söylediğim şeye karşın yine dudakları iki yana kıvrıldı. Yosun yeşili gözleri güneşin altında parlarken onları sanki bir hazineymiş gibi saklamak adına güneş gözlüğünü taktı. Arabasına bindiğinde "atla güzelim." Dedi.

Bu söylediğine kıkırdamadan edemedim. Arabaya bindiğimde araba resmen ben pahalıyım diye bağırıyordu. Deri koltuk beni hemen sararken Samael arabayı çalıştırdı. Bu araba diğerine göre daha çok hoşuma gitmişti. Diğeri de güzeldi fakat bu çok daha güzel gelmişti gözüme.

ŞEYTANINA FISILDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin