ATEŞ VE BÖCEK

1.8K 165 43
                                    

Selam benimkiler vote verin ve hemen başlayın ❤️

Multimedya: Lilith (Karya)

Keyifli okumalar!

^•^

Yosun yeşili gözler. İçinde nedensizce huzur hissettiğim o gözler şuan beni korkutuyordu.

Samael'in adını bile bilmediğim kardeşi tam karşımda duruyordu. Gözleri gözlerime kilitlenmişti. Başını sağa yatırdı. Öne doğru bir kaç adım daha attı. Elini havaya kaldırınca refleks olarak gözlerimi kapadım. O tokadın yüzüme inmesini beklerken bir ses duydum. Hayır tokat sesi kesinlikle değildi.

Bir kahkaha sesiydi. Şaşkınlıkla gözlerimi araladım. Samael'in abisi karşımda resmen kahkahalarla gülüyordu. Elini aşağı indirip karnını tuttu. Daha sonra yüzümü işaret edip "şu haline bak böcek nasılda titriyorsun." Dedi.

Benimle dalga geçiyordu resmen. Ben burada korkudan ölecekken o gülüyordu.

"Ah seni küçük böcek. Senin gibi zararsız bir küçüğe şiddet uygulayacağımı da nereden çıkardın?"

Ben bu adamı öldürürdüm. Cidden bu nasıl bir manyaklıktır? Hem beni korkutuyor hemde şiddet uygulayacağımı nereden çıkardın diyordu. Bu adam deliydi aksini kimse iddia edemezdi.

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"

Dişlerim arasından sorduğum soruya karşın yeniden güldü. Tanrım gülmesi bile sinirlerimi bozuyordu.

"Ne demişler iti öldürme korkut. Benim yaptığım da bu. Ne kadar korkarsan benden benim o kadar işime yararsın."

Sözlerine karşın gözlerimi devirdim. Bu adamla daha fazla konuşmak istemiyordum.

"Burada fareler var ben burada kalamam üstelik benim hiçbir suçum yok suçsuz yere beni buraya tıkıyorsun."

Üstün körü bakışlarını üstümde gezdirdi. Dilini alt dudağında gezdirdikten sonra "böcekler minik olur küçücük yaratıklardır. Ama insanları rahatsız ederler sende tıpkı bir böcek gibisin miniksin ama rahatsız edicisin." Dedi.

Bu adama bu kadar sessiz kalmak yeterde artardı. Ne sanıyordu beni? Güçsüz, zayıf biri mi? Avcunu yalardı.

Bir kaç adım atıp tam karşısına geçtim. Gözlerimi, gözlerine sabitledim.

"Böcekler ne kadar küçük olsalarda bazı türleri oldukça zehirlidir ve öldürücü olabilir. Ve bana böcek dediğine göre küçük olmamadan ziyade zehirli olduğumu düşünmendendir. Ve ben emin olabilirsin ki zehirliyimdir. Öyle zehirliyim ki seni öldürebilecek kadar."

Uzun konuşmam sonrasında tek kaşı havaya kalktı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Dikkat ette zehirli böcek ayağımın altında kalma. Kalırsan asıl ölen sen olursun."

Meydan okurcasına bende kaşlarımı havaya kaldırdım.

"Sen beni ayağınla ezene kadar çoktan seni ısırmış olurum bu yüzden kendi bölgende kalsan iyi edersin. Ne sen bana karış ne ben sana. Samael gelene kadar birbirimizden uzak duralım."

Dudakları iki yana kıvrılırken bana üstten bir bakış attı.

"Pekala böcek ben kendi bölgem de sende kendi bölgende kalacaksın ama bu demek değil ki küçük böceğimle ara sıra oynamayacağım ayağını denk al böcek her an üstüne basmak için bekliyor olacağım."

ŞEYTANINA FISILDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin