24. ÖZLEM

2.6K 198 124
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı patlamayı unutmayalım.🙏

Kırmızı kalplerinizi bu satıra doldirabilirsiniz.❤️

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

24.BÖLÜM: "ÖZLEM"

Kalp

4 harf tek hece.

Kalbimin içinde büyük bir acı var. Nedenini tarif edemediğim bir acı. Alparslan gideli tam tamına 4 saat 15 dakika 45 saniye olmuştu. Evin içerisi o kadar sessiz ki, nefes alış verişimi duyuyorum.

Perdeleri sonuna kadar araladım ve kasvetli gökyüzüne baktım. Pencereyi açtım ve temiz havayı ciğerlerime soludum. Kollarımı pencerenin pervazına yasladım ve gözlerimi kapattım. Gözlerim bütün yorgunluğu ile kapanırken zihnimin kapılarını sonuna kadar araladım.

Görevim bitti, neden onu düşünüyorum? Aklımın karanlık köşelerine sinmiş Alparslan. Asla çıkmayacak bir yere sinmiş.

Ablamı çok özledim. Ona sarılıp uyumayı o kadar özledim ki. Annemi, babamı çok özledim.

Oraya döndüğümde ne diyeceğim? Ablamı mı suçlayacağım? Ben nasıl bir bulmacanın içine düştüm?

Asla çözülmeyen zor bir bulmaca...

Göz kapaklarım yorgunluk ile geri açıldı. Yapacağım şey belli bariz. Bu evde bugün kaldıktan sonra yarın ait olduğum yere dönüyorum. Ablama hiçbir şey demiyorum. Onlar beni çalışmaya gittim sanıyorlar. Bu görev herkesten gizli görev.

Penceremi kapattım ve oturduğum sallanan sandalyemden kalktım. Mutfağa doğru ilerleyerek kahve makinesine kahve ve su koydum. Kendime gelebilmem için bu şart. Büyük bir kupa çıkardım ve kahveyi ona koydum.

Sonrasında terliklerimi ahşap fayansa sürte sürte bir zamanlar kaldığım odaya girdim. Panoda asılı duran kağıtların yanına yaklaştım. Kahvemden bir yudum aldım boğazımı ıslattım. Kahvenin vermiş olduğu sıcaklık ile boğazım yumuşamıştı.

Alparslan hakkında bütün her şey yazıyor. Benim sandığım her şey. Bu bilgilerin hepsini Görkem hazırlamıştı. Benim araştırmama müsaade etmemişti. Gözümün önünde araştırma yapmıştı fakat Alparslan'ın dedikleri ile hiç uyuşmuyor. Burada yalan söyleyen birisi var.

Alparslan yada Görkem.

Ben çözemiyorum.

Panonun yanından ayrılıp masama ilerledim, kupayı masanın üzerine koydum ve kağıtlara kısa bir göz gezdirdim. Buradan ilk gidişimi hatırlıyorum. Kalbimde öyle bir nefret vardı ki, asla geçmeyeceğini sandığım bir nefret.

GİZEMLİ | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin