Bölüme başlamadan küçük yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.
Kırmızı kalplerinizi buraya alalım.
Dilediğiniz her satıra, Aiyana yazabilirsiniz.
Keyifli okumalar...
-Aiyana-
***
5.BÖLÜM: "TIKIRTI"
Merak içinde Alparslanın, şartını dinledim.
"Boş konuşmayacaksın. Gerektiğinden fazla konuşursan, kovarım." Dedi, büyük bir ciddilik ile. Ellerimi birbirine çarptım.
"İşte bu kadar." Alparslan, tek kaşını kaldırdı.
"Evi kiraladın. Savaş kazanmadın." Bir bilsen nasıl bir savaş kazandım. Alnımı kaşıyarak cevap verdim.
"Ben birden öyle, çıkıverdi. Yoksa ne savaşı kazanacağım. Savaş'ta neymiş?"
"Yine başlıyorsun." Ağzıma hayali bir fermuar çektim.
"Sustum. Şu saatten sonra bir dahada konuşmam." Dudaklarımı birbirine kenetledim. Alparslan, ayağa kalktı.
"Yarın gel taşın." Bende ayağa kalktım.
"Bu kadar çabuk mu?"
"Ne bekliyorsun?" Yutkundum. Kapının olduğu tarafa yürüdü.
"Ev eşyalı." Sinsice sırıttım.
"Hani boştu." Alparslan, arkasına döndü. Sırıtışımı sildim.
"Sen susmuyor muydun en son?" Başımı evet anlamında salladım.
"Bende öyle tahmin etmiştim." Kapıyı açıp, koridora çıktı. Bende peşinden gittim. Elimi kapıya koydum.
"Teşekkür ederim." Dedim, Alparslan dönmedi bile. Yürümeye devam etti. Kapıyı ardından kapattım. Sevinç ile yatağa zıpladım. Tam ümidi kesmişken, bu haber çok iyi olmuştu.
Telefonuma elime aldım. Fakat, açamadım şarjı bitmişti. Görkem'e haber verecektim. Prize şarj aletini takıp, telefonu şarj aletine taktım. Açılmaya başlarken, komodine koydum ve yastığa başımı koydum.
"Sana bir adım daha yaklaştım. Bundan sonra her an ensende olacağım." Kendi kendime konuşmayı bırakıp, gözlerimi kapattım.
Yarın güzel bir gün olmasını dileyerek, kendimi uykunun esiri ettim.
***
Yüzüme gelen saçlarım, huylandırmıştı. Yanağımı kaşıdım. Huysuzca homurdanmaya başladım. Aklıma gelen şey ile gözlerimi açtım. Sinsice sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ | TAMAMLANDI
Acciónİntikam! Aklında sadece bu duygu vardır. Aşk, yok. Sevgi, yok. Bağlılık, yok. O günden beridir, kin güttüğü adamdan nihayet intikamını alacaktı. Görev başlasın! "En iyi planlarda bile kusurlar olabilir." *** Kitabın bütün hakları şahsıma aittir!