Bölüme başlamadan yıldızı parlatmayı unutmayalım.
Keyifli okumalar. <3
***
25.BÖLÜM: "KARŞILAŞMA"
Dudaklarımdan ayrıldığın da sanki bir boşluğa düşmüş gibi oldum. Onun sıcaklığını hissedemeyince kötü oldum. Bu hissi neden yaşadım bilmiyorum ama tam olarak böyle hissediyordum.
"Gitme." Dedi, bir kez daha. Nefesini hâlâ o kadar yakınımda hissediyordum ki.
Alparslan, geri çekilmedi. Alnını alnıma yasladı. Onun nefesini yüzümde hissetmek garip bir hise yol açmıştı.
"Gideceğim." Dedim, düşmanlar asla barışamaz.
Biz düşmanız.
Biz barışamayız.
"Ve bir daha sakın az önce yaptığın şeyi yapma." Kısık çıkan sesimle bunları diyebildim.
Ne kadar titrese de en azından düzgün cümle kurmuştum.
"Neden engel olmadın?" Gözlerimin en içine bakarak sordu.
Bu bakışlarda hiç hissetmediğim şeyleri hissediyorum.
"Engel olmak istemedin." Soru soran da cevap veren de o oldu.
"Yok öyle bir şey." Dedim, ve kendimi geriye çektim.
Ayağa kalktım.
"Gider misin evimden?" Dedim, elimle kapıyı göstererek.
Alparslan çok yavaş bir şekilde kalktı ve üzerime yürüdü. Geri gitmek yerine tam karşısına durdum.
Kokusu burnuma dolduğunda istemsizce içime çektim. Kendine has bir kokusu vardı.
"Gitmeyeceksin." Dedi, sonra kısa bir saniye gözleri dudaklarıma kaydı.
İstemsizce ısırdım, bakışlarından dolayı.
"Gideceğim." Dedim, Alparslan bakışlarını gözlerime çevirdi.
Hiç beklemediğim esnada ellerini belime sardı ve kendisine çekti. Bu sert çekmesi ile sanki kaburgalarım birbirinden ayrılacakmış gibi oldu.
Bedenlerimiz birbirine yakınken derin bir nefes aldım.
"Gitmeyeceksin, hâlâ burada kalman için sebep var." Dedi, cevap vermedim.
Sebep neydi?
"Abim ve ablan yüzleşecek." Dediği an damarlarımda dolaşan kanın donduğunu hissettim.
Yerimde mıhlandım. Alparslan'ın elleri belimi sımsıkı sararken ben tek bir cevap bile veremedim.
"Ablanın yanına gideceğiz." Dediğinde daha da ağzım açık kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ | TAMAMLANDI
Aksiİntikam! Aklında sadece bu duygu vardır. Aşk, yok. Sevgi, yok. Bağlılık, yok. O günden beridir, kin güttüğü adamdan nihayet intikamını alacaktı. Görev başlasın! "En iyi planlarda bile kusurlar olabilir." *** Kitabın bütün hakları şahsıma aittir!