Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı unutmayalım.
Kırmızı kalplerinizi bu satıra.
Keyifli okumalar.
***
14.BÖLÜM: "KARARLAR"
Alparslan, dediklerim karşısında şaşkınca suratıma baktı.
"Ne?" Ali'ye baktım hemen sonrasında Alparslan'a,
"Küçük bir çocuk, nasıl burada bırakalım? Görmedin mi insanları?" Alparslan'ın cevap vermeyeceğini anladığım da, Ali'nin yanına gittim.
"Kiminle kalıyorsun, Ali?" Köfte ekmeğini sonunda bitirmişti.
"Halam ile kalıyorum." Kaşlarımı çattım. Bu çocuk böyle iken, o kadın ne yapıyor?
"Nerede peki?" Boynunu büktü.
"Çalışıyor." Alparslan, tekrardan yanımıza geldiğinde Ali'nin yanına oturdu.
"Seni o zaman evine bırakalım, ne dersin?" Kendi yanıma almam, tehlikeli olabilir. Alparslan, gibi bir insan çevremde olduğu sürece Ali'yi yanıma alamam.
"Lan," Alparslan'ın lafı ile kaşlarımı çattım.
"Ali bey teşrif ederseniz diyorum, arabaya mı geçsek? Sizin içinde sorun olmazsa," Alparslan'ın yalandan da olsa kibar oluşuna gülmemek için zor durdum. Elimi ağzıma bastırıp, sessiz olmaya özen gösterdim.
"Tabii amca, geçelim." Ayağa kalktı. Bizde ayağa kalktık. Ali önden bizde arkadan yürümeye başladık.
"Bana amca mı, dedi?" Alt dudağımı ısırdım, gülmemek için.
"Biraz öyle oldu sanırım."
"Amcaymış, abi denilecek yaştayım ben." Gözlerini devirdiğini gördüm.
"Nolmuş, sana amca dediyse? Sen nede olsa abi denilecek yaştasın." Dedim ve kahkaha attım. Alparslan durdu, onunla eş zamanlı olarak bende durdum. Yüzüme yaklaştı.
"Sen benimle dalga mı, geçtin?" Başımı evet anlamında salladım.
"Geçtim ama sen her zamanki gibi anlamadın, şaşırmadım." Dedim ve yürümeye devam ettim.
Onu öylece bırakmaya, bayılıyorum.
Ali'nin yanına kadar gittim. Arabanın önündeydik, Alparslan da geldiğinde suratıma bakarak kapıları açtı.
"Arabanız kirlenirse," Ali yere bakarak söylemişti.
"Olmaz, olmaz. Bin lan hadi." Alparslan'ın yine kaba sözleri ile gözlerimi devirdim. Ali, mutlu bir şekilde arabaya bindi. Bende çarşıya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ | TAMAMLANDI
Açãoİntikam! Aklında sadece bu duygu vardır. Aşk, yok. Sevgi, yok. Bağlılık, yok. O günden beridir, kin güttüğü adamdan nihayet intikamını alacaktı. Görev başlasın! "En iyi planlarda bile kusurlar olabilir." *** Kitabın bütün hakları şahsıma aittir!