21. DÜŞMAN

2.5K 188 156
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı unutmayalım.

Kırmızı kalplerinizi bu satıra doldurabilirsiniz.

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

21.BÖLÜM: "DÜŞMAN"

İki insan bir defa düşman olduklarında. Hiçbir kuvvet onları geri eski haline getiremez. Alparslan ile ben şuanda o durumdaydık. Karşımda şaşkın bir ifade ile bakarken, nefesimi dışarıya verdim.

"ÖYLE DURMA! KONUŞ, CEVAP VER!" Dedim ve omzuna vurmaya başladım. Alparslan sinirli bir şekilde ellerimi tuttu. Bileklerimi sıkıyordu.

"BİR DAHA VURURSAN!" Aynı benim gibi bağırdı. Cümlesine devam etmedi bu seferde ben bağırdım.

"NE OLUR? SÖYLE HADİ!" Dedim, Alparslan nefesini verdikten sonra cevabını verdi.

"Seni pişman ettiririm!" Sinirle alay arası bir gülüş çıkardım.

"Sen bana hiçbir şey yapamazsın. Duydun mu beni?" Dedim, bileklerimi onun ellerinden kurtardıktan sonra ovaladım.

"Başkası seni o hapse atmayacak. Ben attıracağım!" Dedim, Alparslan'ın burnunun ucu kızarmıştı.

Bacaklarım tir tir titriyordu. Kendimi taşıyacak gücü bulamadım. Başım dönüyor, ellerim buz kesmişti.

"ABLAM SENİN YÜZÜNDEN ŞU ANDA YÜRÜYEMİYOR!" Ablama sürekli uyuşturucu vermişti bu pislik.

"Bilip bilmeden bağırıp durma! Sinirlerimi bozuyorsun." Dedi, elimi kaldırıp tam vuracağım esnada elimi tuttu ve kendisine çekti.

"Şansını zorlama." Dedi, yüzüne tükürdüm. Alparslan gözlerini kapattı, baya sinirlenmişti. Buna çok sevindim.

"Benim bildiğim çok şey var. Mesela ablama uyuşturucu verdiğinden, o istemediği hâlde!" Alparslan gözlerini açtı ve beni sarsmaya başladı.

"O kullanmadığın beynini aç ve beni dinle!" Yüzüme doğru resmen kükremişti.

"Senin ablanı tanımıyorum. Kimdir nedir bilmiyorum. Sana ne dedi onu da bilmiyorum. Ben uyuşturucu satarım o da kulüp, bar, disko gibi yerlere. Anladın mı?" Dedi, yüzüne bir kez daha tükürdüm.

"YALANCI!" Alparslan ellerimi bırakıp boynuma parmaklarını sardı.

"O ağzın bir daha açılırsa, ben kapatacağım!" Dedi, şu anda olması gerektiğinden fazla yakındık. Dudaklarımız neredeyse temas edecekti.

"Sen sattın." Dedim, güçsüz çıkan sesim ile. Sanki sesler bir uğultu halinde çıkmaya başlamıştı.

Alnımın tam orta yerine feci bir ağrı girdi ve ilerisi karanlıktan ibaretti.

GİZEMLİ | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin