28. BURCU ARSLAN

2K 152 72
                                    

Bölüme başlamadan yıldızı parlatmayı unutmayalım.

Başlama saatlerinizi bu satıra bırakabilirsiniz.

Keyifli okumalar. <3

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

28.BÖLÜM: "BURCU ARSLAN"

Duyduklarım karşısında öylece Alparslan'ın suratına baktım, intihar... Demişti. Yutkunmaya çalıştım ama bu bile zor geldi. Ablam intihar etmez ki. Söz verdi bize, buna asla ihtimal bile vermiyorum. 

"Mira böyle bakacak mısın? Toparlan gidiyoruz." Alparslan'ın sesi ile kendimi silkeledim ve ona baktım. Yanıma gelerek kolumdan tuttu peşinden götürmeye başlayacağı esnada durdurdum. 

"Telefonumu alayım yukarıdan." Elini kolumdan kurtarıp hızlıca yukarı çıktım. Telefonumu alıp aşağıya indim. Alparslan beni beklemeden dışarı çıkmıştı, bende çıktım. 

Arabaya bindim, o rahatız edici motor sesini duyduğum da irkildim. Ya ablama bir şey olursa? Aklımda bu soru dönüp dururken asla rahat rahat davranamadım. Yine uçak yerine geldiğimiz de bizi Arslan karşıladı, telefon konuşmak ile meşguldü. Uçağ'a bindik ve yerimize yerleştik. Alparslan ile yine arka tarafa geçtik. 

Aldığım nefesler bile bana yetmezken derin derin almaya çalıştım. Alparslan bunu fark etmiş olacak ki, bana birazcık yaklaştı. 

"İyi misin?" Dedi, başımı hayır anlamında salladım. 

"Derin derin almaya çalış." Dediğini duydum ve uyguladım. Uçak kalkışa geçtiğinde, Arslan da telefon ile görüşmesini bitirip yanımıza geldi. 

"Hastaneye kaldırmışlar." Dedi, teminden beridir konuşma sebebi demek ki ablamın durumunu öğrenmekti. 

"Sizin ablamla aranız iyi mi?" Diye sorduğum da Arslan elini salladı. 

"Limoni." 

"Konuşuyordunuz yani." 

"Hem evet hemen hayır." Tek kaşımı kaldırdım. 

"Bu kız beni çok korkutuyor lan baksana kaşa göze." Dediğinde, gülmek istedim ama kendimi dizginledim. 

"Annenden dolayı fazla konuşamıyorduk oraya gitmeden bir kaç gün öncede büyük bir kavga ettik." Dedi, annem ablamın telefonunu muhakkak her gün karıştırır. Ben küçükken telefon alındığı ilk yıllarda bile her gün kontrol yapardı. 

Sohbetlerime, galerime, sosyal medya hesaplarım var mı? Her şeyi kontrol eder. Eğer bir açık yakalarsa da telefon yasakları koyar. Benim bir kere galerim de erkek fotoğrafı gördü diye 1 hafta telefonumu vermemişti. 

"Ne kavgası?" Diye sorduğum da Arslan hemen cevapladı. 

"Beni bir kızdan kıskandı." Dediğinde, sinirlice cevap verdim. 

GİZEMLİ | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin