Przede mną stał w garniturze Lucjusz który pokazał gestem ręki bym mogła się do niego przytulić.
- Naberiusie, czy mógłbyś zawołać Draco? - spytał Lucjusz mojego partnera.
- Oczywiście proszę pana - powiedział i odszedł.
Od razu rzuciłam się blondynowi w ramiona. Jak zawsze pachniał swoimi perfumami, różami i trochę cygarem.
- Tak bardzo chciałabym wrócić do Malfoy Manor ale nie mogę - szepnełam.
- Też chce żebyś wróciła ale niestety nic na to nie poradzę skarbie - pogłaskał mnie delikatnie po włosach.
- Tato! - zjawił się przy nas Draco.
Odsunęłam się od Lucjusza i dałam porozmawiać.
- Patrz! Tam stoi Black i Lupin - szepnął do mnie Naberius wskazując na stół gdzie rzeczywiście siedzieli wspomniani mężczyźni.
- Black próbuje zabić wzrokiem nietoperza i pana Malfoya - dodał.
- Dopóki tu jestem to nie zabije nikogo - zaśmiałam się.
Mimo że trochę czasu upłynęło pary dalej tańczyły. W śród nich dostrzegłam Georga i Angeline.
- Tenebris, nie masz psychy wyciągnąć Snapa do tańca - uśmiechnął się zadziornie Wyatt.
- Ja nie mam!? Potrzymaj mi piwo - powiedziałam i ruszyłam do Severusa.
- Dzień dobry profesorze - uśmiechnęłam się do mężczyzny.
- Witam panno Malfoy - powiedział Severus i niezauważalnie dla innych uśmiechnął się.
- Czy zechce pan ze mną zatańczyć? No proszę - zrobiłam oczy jak u szczeniaka.
- Jesteś moją ulubioną uczennicą i jesteś królową Slytherinu a królowym się nie odmawia - podał mi dłoń czarnowłosy.
Złapałam się i już po chwili byłam prowadzona przez największy postrach Hogwartu. Wszyscy uczniowie na sali byli zdziwieni. Mężczyzna poruszał się po parkiecie bardzo gładko i dostojnie. Było widać, że umie tańczyć i to bardzo dobrze. jego ręka przytrzymywała moją talie.
- Myślałem że pani gorzej tańczy - oznajmił po chwili Snape.
- Królowej nie przystoi nie umieć tańczyć - odpowiedziałam.
Severus podniósł mnie i obrócił.
- Kundel próbuje mnie zabić wzrokiem - szepnął mi do ucha profesor.
- Zaraz to mogę ja go zabić - jeszcze ciszej odparłam.
- W to nie wątpię - odpowiedział i ukłonił się kończąc taniec.
- Wspaniale było z panem tańczyć - pożegnałam się.
Skierowałam się do Wyatta z szerokim uśmiechem.
- Zamknij tą buzie bo dziwnie wyglądasz - zaśmiałam się.
- Myślałem że się nie zgodzi - wyszeptał chłopak w szoku.
- Mam dar przekonywania - uśmiechnęłam się zwycięsko.
- Nogi mnie bolą - jęknęłam.
- Przeżyjesz - powiedział Sebastian klepiąc Wyatta po plecach.
- Tenebris! Poznaj moją kuzynkę, Tenebris to jest Olga Malfoy - powiedział Draco.
- Olga, to jest Tenebris Malfoy - uśmiechnął się smok.
- Miło mi cię poznać - powiedziałam.
- Mi ciebie również Tenebris, Draco mi dużo o tobie opowiadał - zaśmiała się.
CZYTASZ
SILENT MURDER || śmierciożerca z wyboru
FantasyVita sine libertate nihil est 1# potter 21.07.22r. 2# Black 05.08.22r. 4# Voldemort 31.08.22r. 4# hp 19.10.24r.