Rozdział Dwudziesty Czwarty

278 21 11
                                    

Zakon Feniksa siedział w Norze i dyskutował.

- Albusie! Musimy już dziś wyruszyć! Zwołaj tych Ślizgonów! - krzyknęła Minerwa.

- PO co Ślizgoni!? - spytał obrzydzony Ron.

- Potem się dowiesz - skarciła go Molly.

- Severusie Leć po swoich podopiecznych - rozkazała McGonagall.

Snape po dwóch minutach powrócił z czterema osobami. Z Draco, Blaisem, Naberiusem i Thomasem.

- Siądźcie musimy was o coś zapytać - oznajmił Albus.

Wszyscy usiedli przy długim stole.

- Jak wiecie Tenebris została porwana, Voldemort wysyłał nam wskazówki, gdzie ją znajdziemy. Zostało nam ostatnie zadanie w którym będzie wymagana wiedzą na temat Tenebris - powiedziała Minerwa.

- Jeśli to zależy od życia Tenebris to z chęcią pomożemy - oznajmił Blaise.

- Musimy wiedzieć gdzie znajduje się ulubione miejsce Tenebris - oznajmił Newt.

- To muszę was zaskoczyć - zaśmiał się Naberius.

- Wiem że kiedyś tam pan był, panie Scammanderze. Jest to już pewnie zniszczony dom pana Nicolasa Flamela - oznajmił Naberius.

- Dlaczego akurat dom Flamela? - spytała zdziwiona Hermiona.

- Mało o niej wiecie, Flamel zaprosił ją na herbatę gdy miała pięć lat a później ona częściej odwiedzała - opowiedział Blaise.

- Ciekawe - powiedział Severus.

Nagle do pomieszczenia wleciała Tenebris pod postacią ptaka.

- W końcu wróciła! - krzyknęła Ginny.

Mimo wszystko Tenebris a bardziej Santiepia .

- To teleportujemy się do domu Flamela, Arturze ty zabierz golden trio a ty Severusie swoich podopiecznych - powiedział Albus. 

Po chwili wszyscy już stali pod starym domem. Gdy weszli do środka wszystko było zakurzone i stare.

- Nie dotykajcie niczego - rozkazał Dumbledore.

- Albusie tu jest skrzynia! - krzyknęła Tina.

Wszyscy podeszli do kobiety.

- Witajcie! musicie odpowiedzieć na dziesięć trudnych pytań! A o to pierwsze pytanie! - odezwał się głos.

- Jakie Tenebris ma fobie? - było pierwsze ptanie.

- Kynofobia, Filofobia, Hafefobie i Fagofobia - powiedział pewny Severus.

* Perspektywa Tenebris*

Byłam zdziwiona tym że Snape zapamiętał te szczegóły. Usiadłam na ramieniu Severusa i zatrzepałam radośnie skrzydłami. Mężczyzna lekko się uśmiechnął i mnie pogłaskał za głową.

- Jest to poprawna odpowiedź! - usłyszeliśmy.

Wszyscy w pokoju zdziwili się.

- Kolejne zadanie to wymienienie ulubionych zwierząt Tenebris - powiedział głos.

- Kruki, anakondy zielone, tajpany pustynne, tygrysy bengalskie, smoki czarne hebrydzkie - wymienił Draco.

- Dobra odpowiedź, Dziesięć najważniejszych osób w jej życiu to - mówił głos.

- Draco Malfoy, Narcyza Malfoy, Lucjusz Malfoy, Naberius Rosier, Blaise Zabini, Thomas Hiddleston, Ochroniarz, Nietoperz, Walburga Black i Travers - powiedział znowu Severus.

SILENT MURDER || śmierciożerca z wyboruOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz