GİRİŞ

1.6K 132 46
                                    

Merhaba!

Kiminiz bunu okumadan geçer ama yine de yazmak istiyorum. Buraya sanırım 2014 senesinde kayıt olmuştum. Hatta  kısmını burada paylaştığım kitap vardı: KELEBEK İZLERİ. Belki bilenleriniz çıkar. On sekiz yaşımda onu kitap haline çevirme kararı aldığımda ve düzenlemelere başladığımda başka bir hikaye oldu. O benim acemilik eserim.

Çırak ya da usta olabildim mi bilmiyorum fakat daha iyisini yapmak, toplumsal kanayan yaralara ses olabilmek için ZEMHERİ'yi yazdım. 2020 yılında basımı oldu. Kitap sitelerinde satışı hâlâ mevcut.

Ve üçüncüsü, adına bir türlü karar veremediğim, yazdıkça oturan hikayem. ÇIKMAZ SOKAK. Temellerine, araştırmalarına 2016'da başladığım, bundan iki senedir dura kalka yazdığım ÇIKMAZ SOKAK'ı sizin yorumlarınıza sunmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.

BANA BURALARDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

Instagram: @mervendemirtas / @mervenbooks
Twitter: @mervendemirtas / @mervenbooks

Toplam kelime sayısı: Yaklaşık 90.000 kelime
Tür: Psikolojik, Dram, Gizem, Dönem
Konu: 1980'ler ve 1990'larda geçen geçmiş-şimdiki zaman sarmalındaki hikayede, küçüklüğünden beri duyduğu ve gördüğü şeyler herkesten farklı olan Leyla'nın yolu çıkmaz bir sokakta tanımadığı bir adamla kesişir. Adam, kadını o gece zor durumdan kurtarır ve evine alır. Bu, kendini tanımayan, başarıya aç bir kadın ile ailesinden kaçmış, hayallerine tutunmuş bir adamın can yakıcı hikayesinin ilk durağıdır. Ali Kemal ve Leyla, yanındaki iki yakın arkadaşıyla birlikte seksenlerin en popüler müzik gruplarından biri olmaya adım adım yaklaşırken yalanlar, sırlar ve ihanetler peşi sıra gelir. Seksenlerde başlayan o sert rüzgar, doksanları sert bir kışa çevirirken düşmanlar dosta, dostlar yeni düşmanlara dönüşür.

ÇIKMAZ SOKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin