ÇIKMAZ SOKAK ÇALMA LİSTESİ
Adsız - Cem Karaca
Sessiz Gemi - Hümeyra
Sevenler Ağlarmış - 3 Hürel
Caribbean Blue - Enya
Tek Başına - Erkin Koray
Anlatamıyorum - 21.Peron
Wicked Game - Chris Isaak
Gün Doğmuyor - Yeraltı Dörtlüsü
Sultan-ı Yegah - Nur Yoldaş
Hotel California - Eagles
Kol Düğmeleri - Barış Manço
Kavaklar - Sezen Aksu
Ay Karanlık - Cem Karaca
Pembelikler - 3 Hürel
Güllerin İçinden - MFÖ
Razıyım - Erkin Koray
Total Eclipse of the Heart - Bonnie Tyler
Sevda Çiçeği - Fikret KızılokSon kez merhaba!
Sizi çok seviyorum ve bugün çok duygusalım. 8bin kelimelik final bölümüyle geldim.Sosyal medyadan beni takip etmek için:
Instagram ve Twitter: @mervendemirtas • @mervenbooks
Desteğinizi bekliyorum! 💘
YİRMİ BEŞİNCİ BÖLÜM
AĞUSTOS, 1993
Çocuk kahkahasının huzur veren bir tarafı vardı. Bunu yağmur sonrasında çevreyi saran toprak kokusuna benzetiyordu, Leyla. Fırtınaların ardından gelen sıcaklık onların bir gülüşünde saklıydı. Kadın, oturduğu koltukta kendisine küçük bir dans gösterisi hazırlayan kıza gözleri dolu dolu olmuş bir ifadeyle baktı. Sinan'ın kızı Ayşegül, salonda orta yerde plaktan çalan hareketli bir Sezen Aksu şarkısıyla dans ederken tüm hünerlerini göstermek üzere saçını savurup tütü eteğini tutarak dönüp duruyordu. Kendisini seyreden babasına dönerek, "Baba haydi başka şarkı aç," dedi heyecanla. Parmaklarını sarı kıvırcık saçlarının arasından geçirdi ve yerinde zıplamaya başladı.
"Hayatım, çok yoruldun zaten, yarın oynarsın."
Sinan'ın beş yaşındaki kızıyla sınavını izlemek Leyla'yı tüm gece güldürmüştü. Şimdi de Ayşegül'ün plakların ve kasetlerin bulunduğu raftakilerle oynamasını başını hafifçe yana eğerek izliyordu.
"Bazen peşinde koşarken yoruluyorum, biliyor musun? Hiç durmuyor." dedi Sinan Leyla'ya dönerek. Leyla, sık sık onların yanına geliyor ve Ayşegül'le ilgileniyordu. Bu durumdan oldukça hoşnut olan Sinan, ayrıca onun geçen seneye göre daha iyi olduğunu görebiliyordu.
"Kime çekti acaba?" diye cevap verdi Leyla ve Sinan'a döndü. Ayşegül'ün sarı saçları ve heyecanlı tavırları tamamen babasının kopyasıydı.
"Maalesef bana," diye katıldı Sinan bu kez. O sırada içeriye çaylarla gelen Canan tepsiyi sehpanın üzerine bıraktıktan sonra Sinan çay bardağına uzandı ve yanında oturan Leyla'ya uzattı.
"Aslında ben kalksaydım." dedi Leyla çay bardağını aldı fiskos sehpasında kenara koydu.
"O neden? Daha yeni oturduk." Bunu diyen Canan'dı.
Leyla'nın gitmek istediğini duyan Ayşegül, elindeki kasetle Leyla'nın önüne koştu. "Gitme, burada kal." diye yalvarmaya başlarken kadının elinden tutup zıplamaya başladı.
Leyla, küçük kızın ısrarına karşılık "Başka zaman sen bende kalırsın, olur mu?" diye sordu nazik bir sesle. "Hem beraber kek yaparız yine."
Ayşegül dudaklarını bükerken Leyla'nın söylediği kek kısmına gülümsedi. Elindeki kaseti kadının kucağına bırakırken fotoğraftaki kadını gösterdi. "Bak buldum seni, bu sensin." Parmağıyla gösterdiği kadın albüm kapağındaki fotoğraftı. Ardından parmağını fotoğrafta babasının olduğu yere bastırdı. "Bu da babam. Bu da Yavuz amcam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK | TAMAMLANDI
Misterio / Suspenso1980'ler ve 1990'larda geçen geçmiş-şimdiki zaman sarmalındaki hikayede, küçüklüğünden beri duyduğu ve gördüğü şeyler herkesten farklı olan Leyla'nın yolu çıkmaz bir sokakta tanımadığı bir adamla kesişir. Adam, kadını o gece zor durumdan kurtarır ve...