WATTPAD HAKKINDA

198 10 4
                                    

Merhaba,

Bu yazdıklarımı okumanız için VPN kullanmanız gereken noktadayız. Ve bu çok üzücü. Burada hem kitap okuyordum, yeni ve güzel kitapları keşfediyordum. Hem de yazıyordum. Bu kez cidden büyük bir aile olacağımıza inanıyordum. Büyüyorduk da. Bugün inanılmaz bir mutsuzlukla kalktım. Çünkü her şey 2014 senesi ve öncesine dönecek, bunu fark ettim. Yine Türk ve genç yazarlar olarak kâle alınmayacağız. Zaten Wattpad varken bile zordu bu. Biliyorsunuz, iyiyle kötü hiçbir zaman ayrışmadı, genellemelerde kaybolduk gittik. İyi ve kötüden kastım, kimsenin emeği değil. Yanlış anlaşılmasın. Daha geliştirilmeye açık olanlar. Ben de onlardan biriyim belki, bilmiyorum.

Bildiğim tek şey; bu kez yazdıklarımın çok arkasındaydım, olmadı. Yani böyle hissediyorum. Şimdi hangi alternatif siteye gitmek mantıklı bilmiyorum. Zaten herkes dağılmış durumda. İstediğim de bu değil. Ne diyeyim, çok üzücü. Beş gündür sosyal medya üzerinden uğraşıyoruz. Geçen günlerde hiç bu kadar koymamıştı bu çünkü inanıyordum. Ama artık inancım bitti. Gerçekten çok üzgünüm şu an. Yazmaktan kopamam. Ama aynı hevesle yazmayacağım kesin. Ben yıllarca Wordde kimseyle paylaşmadan yazmayı da biliyorum. Yapılıyor, yapıldı da. Fakat bu kimi zaman zor oluyor, insan yorum bekliyor. Ya da olup olmadığını kontrol etmek istiyor. Kısacası, o siteden sonra kitap çıkarmış, iyi ve daha iyisi olmak için çabalayan, sosyal medyada kaç gündür destek veren, yazarlara özellikle teşekkür ederim. Ben de aranızda olmayı çok isterdim. Belki aynı standda imza veriyor olurduk... Aslında aranızdaydım da. 2014'te Wattpad üzerinden bir kitap çıkarmıştım. Sonra bir süre ara verdim, siteden koptum ama 2020'de bir kitap daha çıkardım. Elimde bir kitle yok. Ancak destek veren arkadaşlarım var. İyi ki varlar. Her şey için teşekkür ederim. Bu siteyi yeniden açmak için yine de denemeye devam. Kendim için değil belki ama sizin için. Birbirinden değerli okuyucular için. Bu yazıyı okuyabilmek için...

Yeniden ve yeniden denemek.
Güzel günlerde görüşmek dileğiyle. 🤍

MERVE

ÇIKMAZ SOKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin