Doğa'yı uyandıran mutfaktan gelen tıkırtılar oldu.Bu kez Derin yanına gelmemişti."Sinâ,kahvaltı hazırlıyor olmalı."
diye düşünerek koltuktan kalktı ve orta sehpada duran telefonunu eline aldı.Herhangi bir mesaj yoktu.Demek Sema,nerede buluşacaklarına henüz bir karar vermemişti.Gülümseyip telefonu sehpaya bıraktı ve banyoya doğru ilerledi.
Sinâ,sabah uyandığında Amber'in mesajıyla karşılaşmış,böylece zaten yerinde olan keyfi daha da artmıştı.Yorgunluktan uyuyakalınca karşılık veremediğini hatırladı ve hemen
"Günaydın canım!Dün gece cevap veremeden uyumuşum.Affet!Hatta özür için seni kahvaltıya davet edebilirim.Birazdan kahvaltı için sosisli yumurta yapacağım,Derin bayılır!Gelmek ister misin?Öpüyorum çok!"
yazıp gönderdi.Çok kısa sürede Amber'in teklifi kabul eden mesajı gelmişti.Artık kalkıp hazırlık yapma vaktiydi.
Yarım saat içinde duşunu aldı,üzerine bir eşofman ve t-shirt giydi,ardından mutfağa geçti.Telefonunu tezgâha bırakıp aklından
"Saat 8'e geliyor,bizimkiler birazdan uyanır."
diye geçirirken kahvaltılıkları masaya dizmiş,dört kişilik de servis açmıştı.Buzdolabından sosis paketiyle yumurtaları çıkardığı sırada
"Günaydın Sinâ,kolay gelsin!"
diyen kardeşi mutfak kapısında göründü.Fakat bu kez genç adamın yüzü her zamankinin aksine oldukça keyifsizdi.Bu nedenle sormadan edememişti Sinâ.
"Günaydın!Bu ne hal oğlum,iyi misin?"
"Pek sayılmam Sinâ ya,sözde bugün buluşmaya karar verdik.Ama hâlâ Sema'dan bir mesaj gelmedi.Belki de vazgeçmiştir."
diye karşılık verirken,Doğa'nın keyifsizliği sesinden de anlaşılıyordu.
"Ben vazgeçtiğini düşünmüyorum.Olsa olsa nereye gideceğinize karar vermekte zorlanmıştır.Merak etme,biz kahvaltımızı edene kadar mutlaka mesaj gelir."
dedi neşeyle.Bu neşeli hâl,tüm keyifsizliğine rağmen Doğa'nın dikkatini çekmişti.
"Haklı olabilirsin.Neyse,bekleriz biz de n'apalım?"
diye karşılık verdi,ardından ekledi.
"Sen bugün pek neşelisin!Üstelik masada 4 servis var.Neler oluyor?"
Sinâ,soruya ne cevap vermesi gerektiğini bilememiş,düşüncelere dalmıştı.Henüz Amber'le birlikte olduklarını kardeşine söyleyemezdi.Çünkü genç kadına bir söz vermişti.Fakat Amber'in birazdan burada olacağını söylese iyi olurdu.Doğa,genç kadının geleceğini kapı çaldığında öğrenmemeliydi.Kararını verdi ve gülümseyerek konuştu.
"Şeyyy birazdan Amber gelecek Doğa,birlikte kahvaltı edeceğiz."
Genç adam abisinin sözlerini duyduğunda neredeyse şaşkınlıktan küçük dilini yutacak hale gelmişti.
"Neeee?Yoksa siz artık sabahları mesajlaşmaya da mı başladınız?"
diye sordu muzip bir ses tonuyla.Daha Sinâ bir cevap veremeden
"Yaşasınnnn!Amber abla kahvaltıya geliyorrrrr!"
diye bağıran Derin,yanlarına gelmişti.Üzerinde hâlâ pijamaları vardı.Doğa onu bu halde görünce gülümseyerek konuştu.
"Günaydın cimcime!Bakıyorum da giyinmeyi yine unutmuşuzzzz."
"Immmm,öyle oldu Doğa amca.Ama bence pijamalarım da güzel,Amber abla beğenir yani.Di mi babacım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBER
FanfictionEski polis Sinâ,küçük kızı Derin ve güzel doktor Amber'in hikayesi...Kapak için @selinhantol arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim ♥️