Nevin hanım sabah 9 civarı şirkete gelmiş,yoğun bir şekilde işlerini toparlamaya çalışıyordu.Bu yoğunluğun nedeni,yarın TUS sınavına girmek üzere İstanbul'a gelecek olan Amber'e vakit ayırmak istemesiydi.Görünüşe bakılırsa asistanı Defne'nin sayesinde bu konuda başarılı da olacaktı.Masanın üzerinde duran telefonunu alıp yeğeninin numarasına dokundu.Saat akşam 6 olmak üzereydi.
"Artık işten çıkmıştır."
diye aklından geçirdiği sırada telefon çalmaya başlamıştı.
Amber,yoğun bir iş gününü daha sorunsuz bir şekilde tamamlamanın verdiği huzurla eve doğru yol alıyordu.Bugün,akşam yemeğini Sinâ'nın evinde yiyeceklerinden,sabah çıkarken Kiraz'a akşam yemeği için bir şeyler hazırlamasına gerek olmadığını söylemişti.1 saat içinde,şu son 1 aydır neredeyse her akşam olduğu gibi Derin,Sinâ ve o,masa başında toplanacaklardı yine.Kapılarını çalar çalmaz Kelebek'in
"Hoşgeldin Amber Ablacımmmm!Seni çok özledim.Yorulmadın di mi bugün?"
diyerek kucağına atlayıp onu öpücüklere boğacağını düşününce keyifle kıkırdadı.Aynı anda telefonu çalmıştı.Arayan,çok sevgili halası Nevin hanımdı.
"Selâm halaların bitanesi!Nasılsın?"
diyerek açtı neşeyle.
Nevin hanım bu ses tonunu duyduğu anda genç kadının onu göremeyeceğini bilse de yüzüne kocaman,mutlu bir gülümsemenin yayılmasına engel olamamış,
"İyiyim güzelim,keyfim yerinde.Hem de çok Yarın akşam yemeğinde Figen hanım sana kuru fasülye-pilav hazırlayacak.Burada hava biraz yağmurlu ve serin.Bu havaya uygun olur,hem sen de çok seversin."
diye cevaplamıştı onun sorusunu.Oysa Göcek'te hava hâlâ yazdan kalmaydı.
"Offfff!Şimdiden ağzım sulandı,Figen hanımın ellerine sağlık.Ona benim adıma şimdiden teşekkür et,özledim yemeklerini."
dedi kıkırdayarak ve ekledi.
"Daha işte misin halacım?"
"Evet,ama çıkmak üzereyim.Sen buradayken,yani 2 gün boyunca işe gitmeyeceğim güzelim."
"Bu harika bir haber işte!Ben de eve geldim sayılır,uçağım yarın öğlen.Çıkmadan önce ararım yine.Gelince bol bol konuşuruz.Anlatacaklarım var sana,çok öpüyorum."
"Tamam canım, görüşürüz tabii.Anlatacaklarını merak ettim doğrusu,gerçi bir fikrim var ama."
dediğinde sesi çok muzipti Nevin hanımın.
"Halamın 6.hissi yine iş başında!"
diye geçirdi aklından ve şöyle karşılık verdi.
"Neyse halacım,dediğim gibi geldiğimde konuşuruz."
Nevin hanım aynı muzip tonda
"Sinâ'ya çok selam söyle,Derin'i de benim için öp olur mu tatlım?"
demiş ve telefonu aceleyle kapatmıştı.
"Canım halam yaaa!"
diye mırıldanıp,arabasını evin yakınlarına park ederek indi.Bir kaç dakika içinde evin kapısını anahtarla açıp içeri girmiş,soluğu akşam yemeği için hazırlanmak üzere önce banyo,ardından da odasında almıştı.Bu sırada salon tarafından gelen hafif mırıldanmalara bakılırsa Kiraz,evden çıkmadan önce son kontrolleri yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBER
FanficEski polis Sinâ,küçük kızı Derin ve güzel doktor Amber'in hikayesi...Kapak için @selinhantol arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim ♥️