Bir süre hiç sesini çıkarmadan karşısındaki harika manzarayı izledi genç adam.Derin ve Amber birlikte o kadar güzeldiler ki,onları tarif etmeye kelimeler yetersiz kalırdı.Amber'in küçük kızın ipek saçlarına dokunuşları çok nazikti.Onu incitmekten,ona bir zarar vermekten korkar gibiydi genç kadın.
Aynı anda,Nil'in düşünde söyledikleri doldu zihnine.Genç kadın Amber'in hem onun,hem de Derin için doğru insan olduğunu söylemişti.Görünüşe göre sözlerinde haklıydı da.Çünkü Derin'in daha önce birine bu kadar kısa sürede bu derece yakın davrandığı hiç olmamıştı.Dahası küçük kız bununla da kalmamış,Amber'e onunla yatağını paylaşacak kadar güvenmişti.
Kendini toparlayıp düşüncelerine ara vererek fısıldadı.Derin'i uyandırmak istemiyordu.
"Hadi Amber,çayın buz gibi oldu.Sen de uyuyakalmadan,gel de sana yeni bir çay dökeyim.Çaylarımızı içerken sohbetimize biraz daha devam ederiz,olmaz mı?"
Genç kadın ortam çok sessiz olunca Sinâ'nın söylediklerini duymakta hiç zorlanmamıştı.Derin'in başını göğsünden alıp,yastıkla buluşturdu.Sonra da
"Geliyorum Sinâ."
diye fısıldayıp yataktan çıktı.Odadan ayrılmadan önce küçük kızın başının tepesine bir öpücük kondurmayı unutmamıştı.
Az sonra salondaki gri koltukta,eski yerinde oturuyordu.Sinâ içinde 2 çay fincanı bulunan tepsiyi sehpaya bırakıp karşısına geçti.Ardından çayından bir yudum alarak konuşmaya başladı.
"Çağrı ve Lâl'le yolun nasıl kesişti Amber?"
Genç kadın soruya biraz şaşırmıştı.Çünkü Sinâ 'nın ona buraya geliş nedenini soracağını sanıyordu.
"Immm,aslında tam bir tesadüf.Ama güzel bir tesadüf."
diye söze başladı ve çayından bir yudum aldıktan sonra devam etti.
"Buraya geldiğimin ertesi günü otelde kahvaltı ediyordum.Kahvaltı sonrası internetten emlakçi bakmaya karar vermiştim.Ama işe girişmeden önce halamın sesini duymak iyi olurdu.Konuşmamız sırasında niyetimden bahsedince,internet yerine otelin sahiplerine sormamı söyledi bana."
"Böylesi daha güvenli tabi,halan iyi düşünmüş."
"Evet,düşününce bana da çok mantıklı geldi.Resepsiyona giderek,görevli kıza otelin sahiplerini nerede bulabileceğimi sordum.Sonra da yanlarına gidip onlarla konuştum.Görsen öyle sempatik ve yardımsever insanlar ki!Ünal Bey hemen gidip Çağrı'nın kartını getirdi.Ben de aradım,öyle işte."
"Ya Lâl?"
"Kontrat imzalamak için Çağrı'nın ofisine gittik.Dekorasyona bayıldım.Çağrı'ya bunu söylediğimde bana verdiği cevap
"Ben bu işlerden pek anlamam.Burada gördüğünüz her şey nişanlımın zevki.İsterseniz sizi onunla tanıştırabilirim." olunca kabul ettim."
"Doğru söylemiş,Lâl dekorasyon konusunda çok yeteneklidir.İlk tanıştığımızda bana da çok yardımcı olmuştu."
diyerek gülümsedi genç adam ve devam etti.
"Nerede buluştunuz onunla?"
"İslele Meydanı denilen yerde bir hamburgerciye gittik.Bizi orada bekliyordu.Çabucak kaynaştık,çok değişik ve eğlenceli biri.Bir o kadar da becerikli.O olmasa bu kadar çok işi,bu kadar kısa sürede halledemezdim sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBER
FanfictionEski polis Sinâ,küçük kızı Derin ve güzel doktor Amber'in hikayesi...Kapak için @selinhantol arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim ♥️