Hamburgerciden çıkıp arabaya bindiklerinde,Doğa genç kadını şöyle baştan ayağa bir süzdü.Üzerindeki kıyafet kesinlikle çok rahat ve hoştu.Ayrıca Sema'ya çok da yakışmıştı.Ancak plaj için uygun olduğundan pek emin olamadı."Ya ben öyle bir anda Sinâ'yı arayıp geliyoruz dedim,ama sen bu kıyafetle plajda rahat edebilecek misin?"
diye sorduğunda endişesi sesine de yansımıştı.Sema soruya gülümseyerek neredeyse hiç düşünmeden
"Yok,hiç sorun değil.Pantolonlarımın paçalarını iki kıvırırım olur biter."
diye karşılık verince rahat bir nefes aldı.Genç kadın Doğa'nın bakışlarından rahatladığını anlayarak şöyle devam etmişti konuşmasına.
"Yine de sorduğun için teşekkür ederim.Çok naziksin.Derin,Amber ve Sinâ'yı görmek güzel olacak."
"Bizim cimcime seni görür görmez sevinçle kucağına atlayacak emimim.Biraz ıslanabilirsin yani."
derken,Doğa'nın yüzündeki gülümseme büyüdü.Sema
"Ben,doğma büyüme buralıyım Doğa,biraz ıslanmak beni korkutmaz.Aksine denizi severim."
diyerek kıkırdamıştı hemen.
Bu sözler sonrasında genç adam,Sema'nın öyle her şeyden çekinen bir kadın olmadığını anlayıp buna çok sevindi.
"Aman şuna dokunmayayım,üstüm kirlenir.Aman ona dokunmayayım,tırnağım kırılır."
diye düşünen kadınlardan hiç hoşlanmazdı.
"Sadece üniversite için mi buradan ayrıldın?"
Doğa'nın yeni sorusuyla sohbetin yönü değişmişti.
"Evet,onun dışında hep burada okudum."
diyerek gülümsedi Sema.
"Okul bittikten sonra ne yaptın peki?"
"Mecburi hizmetimi yapmak için Van'a gittim."
Cevap,genç adamı çok şaşırtmıştı.
"Oooo!Çok uzakmış gerçekten.Zorlanmış olmalısın."
derken şaşkınlığı sesinden gayet net anlaşılıyordu.
"İlk başlarda dediğin gibi oldu.Ama zaman geçtikçe oranın insanlarına çok alıştım ve hepsini çok sevdim."
"Tabiat sert,koşullar çok zordur herhalde."
"Öyle,haklısın.Hele benim gibi çok sıcak bir iklimden geliyorsan,soğuğa alışmak çok daha zor oluyor.Buna karşılık,insanları tahmin edemeyeceğin kadar sıcak,dost canlısı.Onlara yardım ettiğinde, bu yardım asla karşılıksız kalmıyor.Sana hemen aynı şekilde karşılık veriyorlar.2 yıllık görev sürem dolup buraya döndüğüm zaman çok üzülmüştüm."
"Yine de buraya döndüğüne göre,Muğla'yı çok seviyor olmalısın."
"Doğru.Muğla,özellikle de Göcek;benim için çok özel.Çünkü,burada doğup büyüdüm.Ama İstanbul'la Van'ın da benim için yeri apayrı.Birinde 6 koca yıl geçirip güzel dostluklar kurdum,diğerindeyse insanlara yardım ederek onları sağlıklarına kavuşturdum."
diye karşılık verdiğinde gözleri sevinçle parlamıştı Sema'nın.
Genç kadının yüzündeki bu mutlu ifadeyi gören Doğa,bir şeyden iyice emindi artık.Sema'da,tıpkı onun gibi işini aşkla yapanlardandı.Hemen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBER
FanfictionEski polis Sinâ,küçük kızı Derin ve güzel doktor Amber'in hikayesi...Kapak için @selinhantol arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim ♥️