Merhaba!
Uzun zaman oldu değil mi? Özledik çiftimizi. Haftaya güzel başlayalım diyerek bölümü gönderdim geldi. Özlemimize yakışır yorum ve oylar bekliyorum. 🤍Satır aralarında buluşalım.
Kızıl Mavi 26: Aşkın Öteki Yüzü
Beynim uyanmaya başlıyordu. Gözlerim açılmak istese de bulunduğum yerde kollarımı açtım. Kaşlarım çatılırken her şey zihnime doğru uçmaya başladı. Ok misali sırtım yataktan dikildi, gözlerim şimşek hızıyla açıldı. Üzerimden kayıp giden çarşafa bakmadan başımı bir sağa bir sola şaşkınca çevirdim.
Ares'in yatağında çıplak halde duruyordum. Evet, dün gece onunla sevişmiştik. Boş kalan yanıma baktığımda şaşkınca dudağımı dişledim.
Onunla geçirdiğim her an da biraz daha sınırlarımı silip atıyordum. Temaslardan kaçınan ben iki gecedir neredeyse onun koynunda soluğumu alıyordum.
Elleri vücudumu ele geçirirken her şeyi unutuyor ve ona karşı koymak şöyle dursun istekli bir kadına dönüşerek karşılık veriyordum. Keza ilişki konusunda oldukça iyiydi karşı koymanın mümkünü dahi yoktu. Aklımda tur atan fikirlerle kendi kendime güldüm.
Ares, beni adeta yeniden yaratıyordu.
Aramızda ki ilişkinin ne tür bir yolculuk olduğunu kestiremiyordum. Zira başlangıç şartlarımızdan epey uzak bir yerdeydik. Bu durumun neticesini bilememekte birlikte neler olacağına dair fikrim de yoktu.
Ayaklarımı yere bastığında yatağın ucunda duran sabahlığımı görmemle hemen uzandım. Sabahlık buraya nasıl geldi bilmiyordum her şeyden önce ben buraya nasıl geldim onu da bilmiyordum. En son koltuktaydık ve o an kısa süreli bir aydınlanma yaşadım. Ares, bana ne söylemişti?
"Neden İnci neden? Kaç kere birlikte olduk. Neden sana olan arzım bitmiyor?"
Dişlerim görünür hale gelene denk gülümsedim. Bana, karşı hissettiği bu arzu dahi beni mutlu etmeye yetiyordu. Onu biraz olsun etkilediğimi, ondan duymak kalbimin hızlıca çarpmasına sebebiyet veriyordu. Söz konusu o olunca aklım uçup gidiyor elimde sadece dört nala atan arsız kalbim kakıyordu.
Sabahlığı suratımda ki sersem gülüşle giyerken gözüme göğüslerimde ve boynumda oluşan izler takıldı. Ares, kesinlikle yatakta da uysal bir adam değildi.
Yerimden kalkarken evde yalnız olduğumu düşünüyordum. Zira saat epey geç olmalıydı ve iş günü Ares'in bu saatte evde olma ihtimali seçeneklerim arasında yoktu. Mutfağa gidip kahve için ısıtıcıya su koyarken kendi odama doğru yürüdüm. Bugün dersim öğleden sonraydı. Okuldan sonra ise şirkete gitmek zorundaydım.
Lakin ayaklarım öylesine yere basmıyordu ki yüreğimde ki kuşlar bir o tarafa bir bu tarafa koşup duruyordu. Hiçbir şey düşünmeyip anı yaşamaya karar verdiğimden beri halimden memnundum. Gelecek hakkında olan konuları köşeye itmiş itinayla bugünleri uğraşıyordum. Bir gün Ares'in gitme düşüncesini aklıma getirmiyordum zira bu durum bir sene sonra bitecekti. Fakat bunu düşünmek beni harap ediyordu.
Hızlıca duşa girdikten sonra odama dönerek saçlarımı kuruttum. Bugün bir farklılık yaparak kızıl saçlarımı dümdüz hale getirecektim. Saçlarımla uğraştıktan sonra mutfağa dönerek kahvemi aldım.
Bugün her şeyi gönlümce yapmak istiyordum. Hazırlanırken telefonumu alıp bir yandan annemi aradım. Kendimi böyle iyi hissederken onu aramam en iyisi olacaktı zira diğer zamanlarda hep rol yapmak mecburiyetinde kalıyordum. Annemle konuşurken detaylı bir makyaj yapmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL MAVİ (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ II)
RomanceYüksek ses yüzünden giderek artan baş ağrısına engel olamıyordu. Arkadaşının ısrarı yüzünden buraya gelmişti. Lakin geldiğine pişman olmuştu. Parmaklarıyla alnına hafifçe masaj yaptı. Bu ortam hiç ona uygun değildi. Üstelik bir de alışık olmamasına...