Κεφάλαιο 6

223 32 19
                                    

«Μπορείτε να σταματήσετε να με κοιτάτε σαν να πρόκειται να σας δολοφονήσω όλους;» Ο Ραήλ, ο άγγελος, είναι ο πρώτος που σπάει την τεταμένη σιωπή που έχει καταλάβει το δωμάτιο στο οποίο έχουμε εγκατασταθεί.

Κανείς δεν απαντά.

Όλοι μας - οι μάγισσες και εγώ - είμαστε αρκετά νευρικοί ώστε να εκφέρουμε μια συνεκτική πρόταση.

Ένας κουρασμένος αναστεναγμός βγαίνει από τον τύπο που κάθεται απέναντί μας, και ένα κούνημα αρνητικό του κεφαλιού τον συνοδεύει.

«Δεν σκοπεύω να εξαντλήσω τον εαυτό μου πληγώνοντάς σας», λέει, αλλά κανείς μας δεν αφήνει την επιφυλακή του να πέσει. Το καταλαβαίνει αμέσως, καθώς γουρλώνει τα μάτια του και μουρμουρίζει ένα αχνό: «Δεν ξέρω γιατί μπαίνω στον κόπο να προσπαθώ να εξηγηθώ. Είστε τόσο πεισματάρες... Σας έχω ήδη πει ότι...»

«Άσε τα καθησυχαστικά λόγια» Η Ζεάνα είναι η πρώτη που συνέρχεται από το σοκ των όσων συνέβησαν τις τελευταίες δώδεκα ώρες περίπου, και παίρνει τον έλεγχο της συζήτησης και μιλάει πριν προλάβει κανείς από εμάς να αντιδράσει. «Αν θέλεις πραγματικά να σε εμπιστευτούμε, μίλα».

Άλλος ένας βαρύς αναστεναγμός βγαίνει από τα χείλη του αγγέλου.

«Εντάξει», λέει με έναν ηττημένο αέρα, «τι θέλεις να μάθεις;»

«Ποιος σε έστειλε;» ρωτάει η Ζεάνα. Προσπαθεί να φανεί ήρεμη, αλλά η ένταση στη φωνή της την προδίδει.

«Η Αρχάγγελος Γαβριήλ».

Ένα άχαρο γέλιο ξεφεύγει από το λαιμό της Ντέμπορα.

«Δεν ξέρω γιατί δεν εκπλήσσομαι», ξεστομίζει η φίλη μου με δηλητηριώδη ύφος.

Ο Ραήλ της ρίχνει ένα εκνευρισμένο βλέμμα, αλλά εκείνη ούτε καν δειλιάζει.

«Με ποια συγκεκριμένη εντολή βρίσκεσαι εδώ, σε έστειλαν να δολοφονήσεις την Κλόι;» Η Ζεάνα αγνοεί εντελώς το απαξιωτικό σχόλιο της Ντέμπορα και παίρνει το νήμα της συζήτησης.

«Είσαι σοβαρή;» Τα φρύδια του αγγέλου εκτοξεύονται προς τον ουρανό με συγκατάβαση. «Πριν από λίγο σας είπα ότι είμαι εδώ για να προστατεύσω την Αντέλια. Μήπως δεν ακούτε; Εσείς οι άνθρωποι έχετε τόσο περιορισμένο μνημονικό;»

«Το πρόβλημα είναι, Ραήλ», είναι η σειρά μου να παρέμβω, προτού η Ντέμπορα φτύσει κάτι σε απάντηση, «ότι δεν πιστεύουμε τίποτα από όσα λες. Το είδος σας με ήθελε νεκρή πριν από μερικά χρόνια. Η ίδια η Γαβριήλ μου επιτέθηκε για να με πάρει μαζί της τότε, και αν δεν ήταν ο Ντανιάλ, θα το είχε καταφέρει. Αν δεν ήταν αυτός, ο κόσμος όπως τον ξέρουμε θα είχε ήδη χαθεί».

Σημάδια(Wings #2)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt