Κεφάλαιο 1

373 35 21
                                    

Το βλέμμα μου είναι θολό από τα δάκρυα που απειλούν να ξεχυθούν από τα μάτια μου, το στήθος μου ανεβοκατεβαίνει με την ταραγμένη αναπνοή μου και η καρδιά μου χτυπάει με ξέφρενο, ακανόνιστο ρυθμό.

Τα νύχια μου σκάβουν στο τσιμέντο του περβάζι του παραθύρου από το οποίο κρατιέμαι. Τα χέρια μου τρέμουν, οι παλάμες μου καίνε και η ζαλάδα που εισβάλλει στο σώμα μου ανακατεύει το στομάχι. Θα πέσω. Θα πεθάνω...

Δεν μπορώ να δω τίποτα. Ο άνεμος μαστιγώνει τα μαλλιά μου στο πρόσωπό μου τόσο βίαια που οι σκούρες τούφες πονάνε και τσιμπάνε. Οι μύες των άνω άκρων μου είναι κουρασμένοι και όσο κι αν παλεύω, δεν μπορώ να σπρώξω το βάρος του σώματός μου προς τα πάνω. Δεν μπορώ να σώσω τον εαυτό μου.

Κάτι με χτυπάει στο πλάι του κορμού μου. Μια έκρηξη φωτός με χτυπάει κατευθείαν και η αδύναμη λαβή μου υποχωρεί εντελώς.

Για ένα δευτερόλεπτο, δεν συμβαίνει τίποτα. Είμαι αιωρούμενη στον αέρα, σαν να μπορώ να αιωρούμαι...

Στη συνέχεια, αρχίζει η πτώση.

Ουρλιάζω. Ουρλιάζω με όλη μου τη δύναμη καθώς πέφτω. Τα πόδια μου κλωτσάνε ανώφελα και χτυπιέμαι, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να βρω κάτι για να κρατηθώ, αλλά ξέρω ότι τίποτα δεν θα σταματήσει την επικείμενη πρόσκρουση του σώματός μου στο τσιμέντο.

Το κεφάλι μου πονάει, τα αυτιά μου βουίζουν και ζαλίζομαι. Ξαφνικά, αισθάνομαι νωχελική και βαριά. Η πίεση που δημιουργείται από την ταχύτητα με την οποία κινούμαι προκαλεί θόλωση της όρασής μου και ακούσια σύσπαση των μυών μου.

Δεν αντέχω άλλο. Δεν μπορώ να παλέψω άλλο...

Μια μαύρη ακτίνα εμφανίζεται στο οπτικό μου πεδίο. Είναι απλώς μια θολούρα, ένα σκοτεινό σημείο χωρίς αρχή και τέλος, που αναμειγνύεται με τις θολές σιλουέτες των κτιρίων ανάμεσα στα οποία πέφτω. Μια άμορφη φιγούρα που κινείται με πλήρη ταχύτητα. Τολμώ να πω ότι πέφτει, ακόμη και πιο γρήγορα από το ίδιο μου το σώμα.

Η αναπνοή μου κόβεται.

Το ασταθές βλέμμα μου στέκεται στις εκατοντάδες φωτεινές κηλίδες που αρχίζουν να εμφανίζονται στον ουρανό, ταξιδεύοντας με πλήρη ταχύτητα μαζί με τη μαύρη κηλίδα που προχωρά προς την κατεύθυνσή μου, και ο πανικός ριζώνει στα κόκαλά μου.

Η σκοτεινή σιλουέτα παίρνει μορφή και ξαφνικά, βλέπω τη φιγούρα ενός αγοριού με φτερά νυχτερίδας να έρχεται προς το μέρος μου με πλήρη ταχύτητα. Βρίσκω τον εαυτό μου να απλώνει τα χέρια μου προς το μέρος του, ώστε να με πιάσει και να αποτρέψει την πτώση μου...

Σημάδια(Wings #2)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن