Όλος ο κόσμος έχει σταματήσει. Όλα - απολύτως όλα - έχουν σταματήσει να κινούνται. Έχουν πάψει να έχουν νόημα, επειδή είμαι εδώ, παγιδευμένη σε αυτόν τον μικρό χώρο που μου δημιούργησε ο Ντανιάλ. Γιατί είμαι έρμαιο της θέλησής του, του τρόπου που με φιλάει, του τρόπου που τα μεγάλα, δυνατά του χέρια με κρατούν στη θέση μου, ενώ τα χείλη του διεκδικούν και λεηλατούν τα πάντα από μένα.
Είμαι μια δέσμη νευρικών απολήξεων. Είμαι μια τρεμάμενη, ζαλισμένη μάζα που δεν μπορεί παρά να ανταποδώσει το απαλό, επείγον άγγιγμα με το οποίο με δέχεται.
Τα χέρια μου, ασταθή και αδέξια, σφίγγουν τις υγρές τούφες το κεφαλιού του και εκείνος κινείται λίγο πιο κοντά ως απάντηση.
Νιώθω την υγρασία του κορμού του να κολλάει στα ρούχα μου. Είμαι σε θέση να αισθανθώ τις σταγόνες που πέφτουν από τα βρεγμένα μαλλιά του να βρέχουν τα μάγουλά μου.
Το ένα του χέρι ταξιδεύει στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου και το άλλο τυλίγεται γύρω από τη μέση μου, έτσι ώστε να είμαι εδώ, φυλακισμένη στην αγκαλιά του. Εθισμένη από το γεύση του φιλιού του. Μαγεμένη από τον ρυθμό του γλυκού του χάδιου.
Η καρδιά μου χτυπάει τόσο δυνατά που φοβάμαι ότι ανά πάσα στιγμή θα μπορούσε να ανοίξει μια τρύπα για να ξεφύγω μακριά. Φοβάμαι ότι θα είναι σε θέση να σκάσει λόγω της βίας με την οποία με χτυπάει στα πλευρά μου.
Απομακρύνομαι λίγο.
«Σε παρακαλώ, μη με απογοητεύσεις», ψιθυρίζω στο στόμα του, καθώς παίρνω ανάσα, αλλά η μόνη απάντηση που λαμβάνω είναι ένα ακόμα πιο επείγον φιλί.
Εκείνη τη στιγμή, τα πάντα χάνουν την εστίαση. Όλα βυθίζονται σε μια ελαφριά, γλυκιά ομίχλη, και ξαφνικά βρίσκομαι όρθια όταν το κάνει εκείνος. Βρίσκω τον εαυτό μου να τυλίγει τα χέρια γύρω από το λαιμό του και να στέκεται στις μύτες των ποδιών του, ώστε να μη χρειάζεται να σκύψει τόσο πολύ για να με φτάσει.
Έχω πλήρη επίγνωση του τρόπου με τον οποίο σκύβει για να ακουμπήσει τα δάχτυλά του στο πίσω μέρος των γονάτων μου και να σηκώσει το βάρος μου. Τυλίγω αντανακλαστικά τα πόδια μου γύρω από τους γοφούς του για λίγα δευτερόλεπτα πριν, χωρίς προειδοποίηση, αρχίσει να κινείται προς την έξοδο του μπάνιου.
Η πλάτη μου συγκρούεται με την ξύλινη πόρτα και ένας υπόκωφος ήχος μου ξεφεύγει αμέσως. Μια συγγνώμη βγαίνει ως μουρμουρητό από τα χείλη του δαίμονα που με κουβαλάει μαζί του, αλλά πεθαίνει ακριβώς στη μέση, όταν τα χείλη μου συναντούν τα δικά του και πνίγουν τον ήχο της φωνής του.
YOU ARE READING
Σημάδια(Wings #2)
ParanormalΣυνέχεια του Όλεθρος. Και ο δαίμονας ερωτεύτηκε την καταδίκη του. Το χάος.