Κεφάλαιο 27

177 27 0
                                    

Τα χείλη του Ντανιάλ κινούνται πάνω στα δικά μου με έναν απαλό, αργό, ρυθμικό χορό, και όλα μέσα μου αντιδρούν εξαιτίας αυτού. Τα πάντα ουρλιάζουν και τραγουδούν λόγω της αδρεναλίνης.

Δεν μπορώ να σκεφτώ. Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρά να νιώθω το στόμα του πάνω στο δικό μου και να του ανταποδίδω το φιλί με αδεξιότητα.

Ένα μεγάλο, τραχύ, σταθερό χέρι έρχεται να ακουμπήσει στο βρεγμένο από τα δάκρυα μάγουλό μου και ένα ρίγος με διαπερνά καθώς νιώθω τα μακριά του δάχτυλα να τυλίγονται γύρω από το λαιμό μου. Στη συνέχεια με κρατάει σταθερά, πριν σκύψει για να με φιλήσει πιο βαθιά.

Εκείνη τη στιγμή, τα τρεμάμενα, πονεμένα χέρια μου αντιδρούν και αρπάζουν τις σκούρες τούφες των μαλλιών του.

Ένα γρύλισμα επιδοκιμασίας βγαίνει από τα χείλη του καθώς τα δικά μου ανταποκρίνονται στο χάδι του με μεγαλύτερη προθυμία, και η καρδιά μου χτυπάει βίαια καθώς νιώθω το χέρι του - αυτό που κρατάει τυλιγμένο γύρω μου - να με τραβάει πιο σφιχτά πάνω του.

Θέλω να απομακρυνθώ. Θέλω να έρθω πιο κοντά. Θέλω να τον φιλήσω πιο έντονα και να κάνω όλο τον κόσμο να σταματήσει

Να μείνω εδώ γιατί νιώθω καλά. Επειδή δεν πονάει.

Επειδή τα προβλήματα μοιάζουν να βρίσκονται αρκετά μακριά.

Η γλώσσα του Ντανιάλ εισβάλλει στο στόμα μου σε ένα άγριο, βίαιο, πεινασμένο φιλί καθώς τα χέρια μου γλιστρούν προς το λαιμό του.

Μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμός και η ένταση του φιλιού αυξάνεται.

Όλος ο κόσμος εξαφανίζεται. Όλος ο κόσμος μεταμορφώνεται σε ένα διάχυτο, μακρινό σύννεφο.

Δεν ξέρω πόση ώρα περνάει μέχρι ο Ντανιάλ να απομακρυνθεί από μένα. Δεν ξέρω καν πότε τα επείγοντα και απελπισμένα δάκρυα που με εγκατέλειπαν σταμάτησαν. Ειλικρινά, αυτή τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει να το μάθω.

Το μόνο πράγμα στο οποίο μπορώ να εστιάσω είναι ο τρόπος που το μέτωπό τοθ συναντά το δικό μου και ο τρόπος που τα μεγάλα, ζεστά χέρια του με κρατούν.

Η καρδιά μου δεν έχει σταματήσει να χτυπάει, τα χέρια μου δεν έχουν σταματήσει να τον κρατούν με όλη τη δύναμη που διαθέτουν και ο ήχος της αναπνοής μας είναι το μόνο που μπορεί να ακουστεί. Είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να γίνει αντιληπτό μέσα από τη σιωπή του δωματίου.

Σημάδια(Wings #2)Место, где живут истории. Откройте их для себя