Κεφάλαιο 21

183 34 9
                                    

«Ο Ντανιάλ ρώτησε ξανά για σένα». Η φωνή του Άαρον σταματάει το κουτάλι με τα δημητριακά λίγα εκατοστά από το στόμα μου και ξαφνικά δεν μπορώ να συνεχίσω να τρώω. Βρίσκω τον εαυτό μου ανίκανο να καταβροχθίσει έστω και μία νιφάδα από τη ζαχαρένια απόλαυση που έτρωγα πριν από λίγο.

Σηκώνω το βλέμμα για να τον δω, αλλά η στάση μου δεν αλλάζει. Είμαι ακόμα σκυμμένη μπροστά στο τραπέζι, με το στόμα μου μισάνοιχτο, περιμένοντας μια μπουκιά που δεν θέλω να έρθει.

Ένας κόμπος έχει εγκατασταθεί στο στομάχι μου και νιώθω ότι θα μπορούσα να βγάλω όλα όσα έφαγα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Παρόλα αυτά, αναγκάζω τον εαυτό μου να φάω ό,τι υπάρχει στο κουτάλι για να μην χρειάζεται να μιλάω.

Νιώθω τη ναυτία στη βάση του λαιμού μου καθώς αναγκάζω τον εαυτό μου να καταπιεί, αλλά είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να σκεφτώ για να αναβάλω την απάντηση που πρέπει να δώσω στον δαίμονα. Αυτός που ακουμπάει χαλαρά στο πλαίσιο της πόρτας της κουζίνας.

Ένα από τα φρύδια του Άαρον ανασηκώνεται ερωτηματικά, αλλά προσποιούμαι την άνοια για μερικά δευτερόλεπτα ακόμα πριν σκουπίσω το στόμα μου με το πίσω μέρος του χεριού μου.

«Ω, ναι;»

"Αλήθεια, Κλόι, αυτό είναι το καλύτερο που έχεις;"

Ένα χαμόγελο εκνευρισμού τραβάει τα χείλη του Ίνκουμπους και διπλώνει τα χέρια του.

«Και εσύ εξακολουθείς να τον αποφεύγεις».

«Δεν τον αποφεύγω», διαμαρτύρομαι αδύναμα και το χαμόγελό του διευρύνεται.

«Φυσικά». Γνέφει, αλλά η χειρονομία που κάνει στη συνέχεια είναι κάπου μεταξύ εκνευρισμού και διασκέδασης. «Μόλις πέρασες όλη την ημέρα ψάχνοντας για κάποια παράλογη εργασία ή κάποια ηλίθια δικαιολογία για να μην πας επάνω να δει πως είναι».

Αποστρέφω το βλέμμα μου, αλλά ξέρω ότι μπορεί να δει το κοκκίνισμα που έχει αρχίσει να ζεσταίνει το πρόσωπό μου.

«Δεν είναι καθήκον μου να τον φροντίζω», λέω, μετά από μερικές στιγμές σιωπής. Δεν θέλω να ακουστώ σε άμυνα, αλλά το κάνω. «Εξάλλου, δεν μπορώ να πάω εκεί πάνω και να τον αντιμετωπίσω, Άαρον».

«Γιατί όχι;»

Μένω σιωπηλή, γιατί η ίδια η ιδέα του να πω δυνατά αυτό που με βασανίζει κάνει το στήθος μου να πονάει. Με κάνει να θέλω να σκάψω μια τρύπα στο έδαφος και να εξαφανιστώ μέσα σε αυτή.

Σημάδια(Wings #2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang