Έχουν περάσει πολλές ώρες από τότε που έπεσε η νύχτα. Έχουν περάσει πολλές ώρες από το πλάσμα, αυτό που βρίσκεται στα μισά του δρόμου ανάμεσα στον Παράδεισο και την Κόλαση, έφυγε από το δωμάτιο του κοριτσιού. Το κορίτσι που είχε ξεχάσει και τώρα θυμάται ολοκληρωτικά. Αυτό το κορίτσι για το οποίο θυσίασε τα πάντα και για το οποίο τώρα αυτός βρίσκεται εκεί, πίσω, με όλες τις αναμνήσεις του άθικτες.
Ξέρει ότι την πλήγωσε. Το γεγονός ότι πήρε πίσω τις αναμνήσεις του, δεν τον κάνει να ξεχάσει όλα όσα έκανε ως πλήρης δαίμονας.
Αυτό είναι το μαρτύριό του. Αυτό είναι το βασανιστήριό του.
Το ότι την πλήγωσε με τον τρόπο που την πλήγωσε τον κάνει να θέλει να κόψει το κεφάλι του. Τον κάνει να θέλει να ξεριζώσει τα φτερά του για να γίνει ένα αηδιαστικό ον όπως οι Εγρήγοροι.
Ο Ντανιάλ, αυτό το πλάσμα που δεν είναι ακόμη αρχάγγελος, αλλά σίγουρα ούτε και δαίμονας, γνωρίζει ότι η Κλόι Χέντερσον, η μόνη θνητή που έχει ερωτευτεί ποτέ, δεν θα τον συγχωρήσει ποτέ.
Ξέρει, πάνω απ' όλα, ότι αυτό που της έκανε είναι ασυγχώρητο- και, ούτως ή άλλως, είναι εδώ, έξω από το παράθυρο του σπιτιού της, παρακολουθώντας την ενώ κοιμάται - όπως ακριβώς έκανε τον παλιό καιρό.
Δεν του χρησιμεύει σε τίποτα που έχει σκοτώσει τον Αμόν, τον επικεφαλή πρίγκιπα των σαράντα λεγεώνων της κόλασης. Δεν χρησιμεύει που ήρθε αντιμέτωπος με τη Λεγεώνα των Αγγέλων που διοικούσε και κέρδισε λίγη από την εμπιστοσύνη πίσω. Δεν έχει καμία χρησιμότητα γι' αυτόν να έχει ηγηθεί της μάχης στην πόλη και εξόρισε τους δαίμονες από αυτή. Όχι όταν αισθάνεται τόσο δυστυχισμένος. Όχι όταν γνωρίζει ότι αυτό που έκανε δεν διορθώνει ή τροποποιεί απολύτως τίποτα από όσα έκανε στο παρελθόν.
Ένας κοφτός αναστεναγμός ξεφεύγει από το λαιμό του και η αγγελική ενέργεια, αυτή που κρύβει μέσα του και που μάχεται ενάντια στη δαιμονική, αναδεύεται σαν να προσπαθεί να τον παρηγορήσει. Σαν να προσπαθεί να του υπενθυμίσει ότι δεν είχε επίγνωση του τι έκανε.
«Γιατί την παρακολουθείς από εδώ, ενώ θα μπορούσες να είσαι εκεί μέσα και να της κρατάς το χέρι;» Η φωνή του Ραήλ, ενός από τους πιο έμπιστους στρατιώτες του, τον βγάζει από τις σκέψεις του.
Δεν τον ένιωσε καν να πλησιάζει. Στην πραγματικότητα, ο Ντανιάλ δεν είναι ακόμη σε θέση να κάνει κανενός είδους σύνδεση με κανέναν άγγελο. Αυτή η επικοινωνία που χρησιμοποιούσε με τους υφισταμένους του μέσω του ουράνιου συνδέσμου εξακολουθεί να λείπει. Να είναι εξαφανισμένη από τον οργανισμό του.
YOU ARE READING
Σημάδια(Wings #2)
ParanormalΣυνέχεια του Όλεθρος. Και ο δαίμονας ερωτεύτηκε την καταδίκη του. Το χάος.