«Φύγε από μπροστά μου», η φωνή μου ακούγεται πιο εκνευρισμένη από ποτέ, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Όχι όταν προσπαθώ να βγω από το δωμάτιό μου για σχεδόν είκοσι λεπτά χωρίς να κάνω σκηνή.
Ο Ραήλ, που έχει εγκατασταθεί κάτω από το πλαίσιο της πόρτας μου, με κοιτάζει με επιτιμητική διάθεση και αυστηρή έκφραση.
«Δεν θα πας πουθενά χωρίς εμένα», λέει ξεκάθαρα, και δεν μπορώ να μην αφήσω ένα άχαρο γέλιο όταν προσθέτει: «Υποτίθεται ότι πρέπει να σε φροντίζω, και σε αυτή την κατάσταση δεν μπορώ να φύγω από εδώ, οπότε δεν μπορώ να σε αφήσω να φύγεις».
«Σε περίπτωση που δεν το έχεις παρατηρήσει, Ραήλ», λέω, όσο πιο διακριτικά μπορώ να το καταφέρω με τον ήδη εκνευρισμένο τόνο μου, «είμαι απόλυτα ικανή να φροντίσω τον εαυτό μου. Δεν σε χρειάζομαι καθόλου».
Τα χαρακτηριστικά του κιτρινομάτη αγγέλου σκληραίνουν υπερβολικά.
«Έχω διαταχθεί να σε προσέχω και δεν πρόκειται να σου επιτρέψω να εκτεθείς όταν δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις», αφήνει να ακουστεί θυμωμένος.
«Δεν σε χρειάζομαι για να με φροντίζεις, για όνομα του Θεού!» Τσιρίζω, «Απομακρύνσου επιτέλους! Πρέπει να πάω στο πανεπιστήμιο!»
«Το κολέγιο δεν είναι σημαντικό αυτή τη στιγμή, Αντέλια. Μιλάμε για την πιθανή αρχή του τέλους του κόσμου», η σοβαρότητα με την οποία μιλάει ο Ραήλ με κάνει να γελάω ξανά.
«Δεν πρόκειται να σταματήσω να ζω τη ζωή μου μόνο και μόνο επειδή εσύ και οι δικοί σου φοβάστε τη δύναμη ενός δαίμονα», ξεσπάω. «Ο κόσμος δεν έχει τελειώσει ακόμα και δεν πρόκειται να σταματήσω να ζω τη ζωή μου επειδή φοβάμαι ότι θα με σκοτώσουν. Αν ο Ντανιάλ θέλει να με σκοτώσει, ας το κάνει. Έχω βαρεθεί την όλη κατάσταση. Θα μου έκανε τεράστια χάρη, αν με ρωτάς».
«Έχεις ιδέα πόσο ηλίθια ακούγεσαι;»
«Έχεις ιδέα πόσο λίγο με νοιάζει;»
Το οργισμένο βλέμμα του αγγέλου μπροστά μου με κάνει να αισθάνομαι ελαφρώς εκφοβισμένη, αλλά προσπαθώ να μην το αφήσω να φανεί. Προσπαθώ να διατηρήσω την έκφρασή μου σκληρή και θυμωμένη, ενώ αυτός τεντώνει τους ώμους του και τα πόδια του σε μια πιο απειλητική στάση από πριν.
«Δεν φεύγεις από εδώ χωρίς εμένα, Κλόι Αντέλια Χέντερσον», φτύνει με εκνευρισμό στη φωνή του.
Η πρόκληση στη φωνή του με κάνει να θέλω να τον απομακρύνω. Θα ήταν τόσο εύκολο να αξιοποιήσω τη δύναμη των Στιγμάτων. Θα ήταν τόσο εύκολο να μπλέξω τα νήματα της ενέργειας γύρω του και να τον μετακινήσω από εδώ...
أنت تقرأ
Σημάδια(Wings #2)
خارق للطبيعةΣυνέχεια του Όλεθρος. Και ο δαίμονας ερωτεύτηκε την καταδίκη του. Το χάος.