Κεφάλαιο 17

185 30 2
                                    

Τη στιγμή που ο Αζραήλ, η Αρχάγγελος Γαβριήλ και ο Ραήλ εμφανίζονται στο οπτικό μου πεδίο, σηκώνομαι όρθια.

Έχει περάσει αρκετή ώρα από τότε που μας ανάγκασαν να βγούμε από το δωμάτιο όπου βρίσκεται ο Ντανιάλ. Έχει περάσει ώρα από τότε που ο Άαρον με ανάγκασε να κατέβω στο σαλόνι για να περιμένω να τελειώσουν οι άγγελοι τις δουλειές τους, και έχει περάσει άλλη μια αιωνιότητα από τότε που βρίσκομαι εδώ, καθισμένη σε μια παλιά, φθαρμένη πολυθρόνα δίπλα στον Άαρον και την Ντέμπορα ιδιαίτερα ανήσυχη και τα νεύρα μου στα πρόθυρα της συντριβής.

Αισθάνομαι πολύ αγχωμένη. Δεν θέλω να τρέφω καμία ελπίδα για την κατάσταση του φτερού του Ντανιάλ, αλλά το ύπουλο υποσυνείδητό μου δεν έχει σταματήσει να μου ψιθυρίζει ότι, ίσως, δεν έχουν χαθεί όλα. Πως, ίσως, υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για τον δαίμονα που αναπαύεται επάνω στα σεντόνια μου.

Η προσδοκία για το τι μπορούν - ή όχι - να πουν είναι τόσο μεγάλη αυτή τη στιγμή, που δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι. Δεν μπορώ να σταματήσω να τους κοιτάζω και δεν μπορώ να επιβραδύνω τους χτύπους της καρδιάς μου.

"Σε παρακαλώ, ας είναι κάτι καλό".

«Λοιπόν;» Είναι ο Άαρον που σπάει τη σιωπή και του είμαι ευγνώμων. Δεν είμαι σίγουρη ότι θα μπορούσα να έχω ξεστομίσει τίποτα αν προσπαθούσα. Είμαι τόσο συγκλονισμένη, που με το ζόρι μπορώ να λειτουργήσω.

Τα μάτια της Γαβριήλ αναπαύονται για λίγα δευτερόλεπτα στον Αζραήλ και ξέρω, εκ των προτέρων ότι αυτό το βλέμμα δεν μπορεί να σημαίνει κάτι καλό- ότι αυτό που πρόκειται να πουν δεν είναι κάτι θετικό.

Η απογοήτευση πέφτει στους ώμους μου πολύ πριν προφέρουν μια λέξη και το αίσθημα βύθισης που αυτό μου προκαλεί είναι αφόρητο.

Κανείς δεν λέει τίποτα. Κανείς δεν κινείται. Το μόνο πράγμα που μπορείς να αντιληφθείς είναι η κίνηση του ανεμιστήρα που κρέμεται πάνω από τα κεφάλια μας.

Τελικά, μετά από μια μακρά, βασανιστική στιγμή, ο Αζραήλ κουνάει αρνητικά το κεφάλι του.

Δεν χρειάζεται να πει περισσότερα. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσει να εξηγήσει. Ξέρω τι εννοούσε, και αυτό είναι αρκετό για να μου ραγίσει λίγο περισσότερο την καρδιά.

Η αγωνία και η απελπισία ανακατεύονται στο στήθος μου και δυσκολεύομαι να αναπνεύσω κανονικά, αλλά καταφέρνω να παραμείνω ψύχραιμη στα μάτια των πλασμάτων γύρω μου.

Σημάδια(Wings #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora