Ο κόσμος έχει επιβραδυνθεί. Η διαδοχή των εικόνων μοιάζει να πηγαίνει σε αργή κίνηση γύρω μου και το σώμα μου μοιάζει να έχει παγώσει στο κάθισμα του αυτοκινήτου στο οποίο βρίσκομαι. Τα πάντα χάνουν την εστίασή τους, χάνουν το νόημά τους και αισθάνομαι σαν να αιωρούμαι. Λες και ολόκληρος ο πλανήτης έχει χάσει βαρύτητα, ηχητική και κινηματική. Λες και όλοι οι νόμοι της φυσικής πάνε κατά διαόλου και το μόνο πράγμα που μένει είναι αυτή η μεγάλη τρύπα των ακατόρθωτων που εκπληρώθηκαν. Σε αυτή την μεγάλη τρύπα της βραδύτητας και της ηρεμίας, λανθασμένη και ενοχλητική. Αυτή τη στιγμή, το μόνο πράγμα που φαίνεται να λειτουργεί με κανονική ταχύτητα είναι το κεφάλι μου. Το μόνο πράγμα που τρέχει με ανεξέλεγκτους ρυθμούς είναι η αλυσίδα των μπερδεμένων και τρομοκρατημένων σκέψεων που με κατακλύζουν εντελώς.
Εκείνη τη στιγμή, κάτι ενεργοποιείται.
Ένας τσιριχτός, βροντώδης ήχος με ζαλίζει και εκατοντάδες αιχμηρές γρατζουνιές τραυματίζουν το πρόσωπο και τα χέρια μου. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή, και παρά το γεγονός ότι δεν είμαι σε θέση να συνδέσω όλα τα κομμάτια στο μυαλό μου, το σύμπαν αρχίζει να περιστρέφεται.
Το τρίξιμο του μετάλλου του αυτοκινήτου με τρομάζει και με ταξιδεύει σε σκοτεινά μέρη που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα επισκεπτόμουν ξανά. Χώροι γεμάτοι με οικείες κραυγές, αηδιαστικές μυρωδιές και χαοτικές, απαισιόδοξες σκέψεις.
Ξαφνικά, το μυαλό μου βρίσκεται σε εκείνο το χώρο όπου οι κραυγές των μικρότερων αδελφών μου γέμιζαν τα πάντα καθώς πέφταμε από έναν γκρεμό. Ξαφνικά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ακούω τις σπαρακτικές, τρομοκρατημένες κραυγές που απειλούν να με κάνουν χίλια κομμάτια.
Τα Στίγματα σπαρταράνε βίαια μέσα μου τη στιγμή που ένα βίαιο χτύπημα με κεραυνοβολεί και η αγγελική ενέργεια του Ντανιάλ τεντώνεται τόσο, που νιώθω το στήθος μου να γεμίζει με αυτή. Το σώμα μου - κάθε κύτταρό του - γεμίζει με τη συντριπτική του δύναμη.
Τότε, εκεί που νομίζω ότι όλο μου το σώμα θα εκραγεί από τη σύγκρουση που λαμβάνει χώρα μέσα μου, ο πόνος εκρήγνυται στη σπονδυλική μου στήλη.
Ένας τρομακτικός ήχος μου ξεφεύγει καθώς μια έκρηξη ασφυκτικής θερμότητας με καταπίνει. Ένα αφόρητο κάψιμο με διαπερνά από την κορυφή ως τα νύχια, αλλά είναι η αγγελική ενέργεια που αποκρούει εντελώς το ξαφνικό κύμα πόνου.
Εκείνη τη στιγμή, ο κόσμος σταματά να περιστρέφεται και είναι μόνο μέχρι εκείνη τη στιγμή, που συνειδητοποιώ ότι οι κραυγές, στην πραγματικότητα, δεν ήταν στο μυαλό μου. Οι κραυγές έρχονταν από εδώ, από το εσωτερικό του οχήματος στο οποίο βρίσκομαι. Αυτό που τώρα βρίσκεται ανάποδα και έχει σταματήσει το βίαιο ταξίδι του.
ESTÁS LEYENDO
Σημάδια(Wings #2)
ParanormalΣυνέχεια του Όλεθρος. Και ο δαίμονας ερωτεύτηκε την καταδίκη του. Το χάος.