Κεφάλαιο 8

183 30 1
                                    

Μου κόβεται η ανάσα.

Ο σφυγμός μου δεν έχει σταματήσει να χτυπάει με απάνθρωπη ταχύτητα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να απορροφήσω την εικόνα του δαίμονα που στέκεται λίγα βήματα μακριά.

Η κοινή λογική μου φωνάζει ότι πρέπει να κρατήσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ μας, αλλά είμαι αγκυρωμένη στο έδαφος και η πεισματάρα καρδιά μου δεν σταματά να προσπαθεί να τρέξει προς το μοναδικό πλάσμα στον κόσμο που μπόρεσε ποτέ να τον κάνει να χάσει τον έλεγχο του εαυτού του.

Ένα νευρικό, υστερικό γέλιο αφήνει τα χείλη μου και κουνάω το κεφάλι μου καθώς νιώθω έναν κόμπο να κατακάθεται στο λαιμό μου.

«Δεν θα με πίστευες αν σου έλεγα», απαντώ στις ερωτήσεις του, με τη φωνή μου βραχνή από το συναίσθημα.

Η βίαιη κίνηση στο δεσμό μεταξύ εμένα και του Ντανιάλ μονάχα καταφέρνει να επιταχύνεται λίγο περισσότερο τον παλμό της καρδιάς μου..

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρη τι σημαίνει, αλλά δεν μοιάζει με επιθετικότητα. Η ανεξιχνίαστη έκφραση του δαίμονα μεταμορφώνεται ελαφρώς και νιώθω τη σύγχυση να κερδίζει έδαφος στο πρόσωπό του.

«Δοκίμασέ με». Η λέξη αυτή φέρνει ένα ατελείωτο κύμα αναμνήσεων. Μου φέρνει στο μυαλό όλες εκείνες τις φορές είπε το ίδιο πράγμα με αλαζονική, λάγνα, ελκυστική και σαγηνευτική χειρονομία.

Άλλο ένα γέλιο με εγκαταλείπει και σπρώχνω τα μαλλιά μου μακριά από το πρόσωπό μου για να τα τραβήξω σε μια ανήσυχη και απελπισμένη κίνηση.

«Αλήθεια δεν με θυμάσαι;» Ο πόνος διαχέεται στον τόνο μου. «Ούτε καν λίγο;»

Κουνάει αρνητικά το κεφάλι του.

«Έπρεπε να το κάνω;»

«Με πρόσεχες πριν από πολύ καιρό». Ένας υπαινιγμός απογοήτευσης χρωματίζει τη φωνή μου. «Σε έστειλε ο Υπέρτατος να με προσέχεις, ενώ εσύ δεν ήσουν ακόμα...» Τον δείχνω, καθώς η απελπισία κερδίζει λίγο έδαφος, «αυτό που είσαι τώρα». Κουνάω το κεφάλι μου σε άρνηση. «Δεν θυμάσαι; Δεν σου φαίνεται έστω κι λίγο οικείο;»

Το κεφάλι του Ντανιάλ γέρνει ελαφρώς, αλλά αρνείται και πάλι.

«Γιατί να ακούσω τον Υπέρτατο; Γιατί να τον υπακούσω;» Δεν ακούγεται αλαζόνας όταν μιλάει. Οι ερωτήσεις του είναι πραγματικά γεμάτες περιέργεια και σύγχυση - σαν να βρίσκει αδύνατη την ιδέα να βρίσκεται υπό τις διαταγές του Εωσφόρου.

Σημάδια(Wings #2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz