Κεφάλαιο 32

187 27 4
                                    

Οι τελευταίες δώδεκα ώρες της ζωής μου ήταν εντελώς φορτωμένες τρέλα. Οι τελευταίες δώδεκα ώρες της ανθρωπότητας ήταν οι πιο καταστροφικές που έχουν υπάρξει ποτέ.

Από την στιγμή που εμφανίστηκε η Λεγεώνας των Αγγέλων σε ένα από τα πιο στις μεγάλες πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών, όλος ο κόσμος φαίνεται να έχει περιέλθει σε κατάσταση συνεχούς πανικού, ο οποίος επηρέασε ακόμη και τις μικρότερες και πιο απομακρυσμένες πόλεις, όπως το Μπέιλι, της Βόρειας Καρολίνας.

Έχουν περάσει σχεδόν τέσσερις ώρες από τότε που όλα τα διεθνή δελτία ειδήσεων, η είδηση της εμφάνισης αυτών των ιπτάμενων πλασμάτων πάνω από ένα από τα πιο σημαντικά κτίρια του Λος Άντζελες, Καλιφόρνια. Αρκετός χρόνος για να ετοίμασαν τις βαλίτσες τους για να απομακρυνθούν όσο το δυνατόν περισσότερο από τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Ακόμη και οι άνθρωποι που ζουν στις μικρότερες πόλεις και τις γύρω κωμοπόλεις έχουν επιλέξει να μετακομίσουν ακόμη πιο μακριά - αν αυτό είναι δυνατόν - από τη μητρόπολη.

Οι έκτακτες ενημερώσεις έχουν αρχίσει να αναγγέλλουν εμβέλειες όλο το εικοσιτετράωρο για να ενημερώνουν τον πληθυσμό για το τι κάνουν αυτά τα πλάσματα και, παρά την προσπάθεια να κρατήσουν τους πάντες σε κατάσταση ήρεμης εγρήγορσης, το μόνο που κατάφεραν ήταν να αυξήσουν τον συλλογικό πανικό που έχει καταλάβει την ατμόσφαιρα.

Στο Μπέιλι, υπήρξαν ακόμη και άνθρωποι που έχουν ήδη ετοιμάσει τις βαλίτσες τους και έχουν μετακομίσει μακριά με την αιτιολογία ότι το Ράλεϊ, η πλησιέστερη πόλη, είναι αρκετά μεγάλη.

Οι εικασίες για το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι τόσο μεγάλες που οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν έχουν σταματήσει ούτε ένα λεπτό να μεταδίδουν γι' αυτό. Οι σκεπτικιστές επιβεβαιώνουν ότι όλα αυτά είναι ένα τέχνασμα που δημιούργησε η κυβέρνηση για να καλύψει κάτι μεγαλύτερο. Οι θρησκευόμενοι άνθρωποι έχουν κλειστεί στις αντίστοιχες εκκλησίες τους για να προσευχηθούν για τη σωτηρία της ψυχής τους, παρά το γεγονός ότι σε κανένα απ' τα δελτία ειδήσεων μίλησαν για τους αγγέλους ως αυτό ακριβώς: άγγελοι.

Περιορίζονται στο να λένε ότι είναι φτερωτά πλάσματα άγνωστης φύσης. Κάποιοι τους αποκαλούν μεταλλαγμένους, άλλοι εξωγήινους, κάποιοι άλλοι αναφέρονται σε αυτά ως ελαττώματα της φύσης, αλλά κανείς - απολύτως κανείς - δεν τόλμησε να τους αποκαλέσει με το όνομά τους.

Σημάδια(Wings #2)Onde histórias criam vida. Descubra agora