Κεφάλαιο 15

188 30 1
                                    

Ο ήχος της δύσκολης αναπνοής μου, σε συνδυασμό με τον ήχο του θυελλώδους ανέμου που χτυπάει τις κορυφές των δέντρων, γεμίζει όλο το μέρος. Ένα σύννεφο από τη ζεστή αναπνοή μου εισβάλλει στο οπτικό μου πεδίο και τα μάτια μου δακρύζουν κάθε φορά που ανοιγοκλείνω τα μάτια μου.

Τρέμω από την κορυφή ως τα νύχια. Παγώνω.

Οι αρθρώσεις μου πονάνε τόσο πολύ, που φοβάμαι ότι μπορεί να χάσω ένα μέρος του σώματός μου αν το κουνήσω πάρα πολύ και οι πνεύμονές μου καίνε και τσιμπάνε τόσο πολύ που κυριολεκτικά πονάει να αναπνεύσω.

Δεν μπορώ να κουνηθώ. Οι μύες μου ούτε καν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κεφαλιού μου και απλά μένω εδώ, ακίνητη, ενώ η αγγελική ενέργεια απαιτεί να σηκωθώ.

Μοιάζει με μια αιωνιότητα πριν προσπαθήσω να σηκωθώ, αλλά, όταν το κάνω, όλο μου το σώμα ουρλιάζει από τον πόνο. Παρ' όλα αυτά, γυρίζω μπρούμυτα όσο καλύτερα μπορώ και σπρώχνω τον εαυτό μου με τα χέρια μου. Οι παλάμες μου καίνε και τσούζουν, και καταπνίγω μια αδύναμη, τρεμάμενη κραυγή κατά την διαδικασία. Τα μάτια μου κλείνουν σφιχτά και δαγκώνω το κάτω χείλος μου. Ένας βασανισμένος ήχος μου ξεφεύγει όταν ο πόνος είναι έντονος.

Αισθάνομαι ότι πρόκειται να χάσω εντελώς την κινητικότητά μου. Λες και κάθε κομμάτι μου θα πέσει παγωμένο στο έδαφος όπου βρίσκομαι.

Τα γόνατά μου βυθίζονται στο χιόνι όταν τα βάζω το βάρος μου σε αυτά, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να μπορώ να χρησιμοποιήσω τα πόδια μου για να σηκωθώ. Το μούδιασμα στα άκρα μου είναι τόσο μεγάλο που δεν μπορώ καν να αισθανθώ τίποτα άλλο εκτός από ένα δυσάρεστο και επώδυνο μυρμήγκιασμα.

Τα μάτια μου σαρώνουν τον λευκό χώρο που απλώνεται μπροστά μου, και ένας κόμπος πανικού αρχίζει να εισχωρεί στα σωθικά μου. Είμαι στη μέση του πουθενά.

Πώς στο διάολο θα βγω από αυτό το μέρος; Θα παγώσω μέχρι θανάτου.

Η νευρικότητα και το άγχος που είχα παλέψει να συγκρατήσω κατά τη διάρκεια της μάχης μεταξύ του Αμόν και του Ντανιάλ, αρχίζει να κερδίζει έδαφος στη συνείδησή μου και ξαφνικά αισθάνομαι σαν να μπορούσα να αρχίζω να ουρλιάξω. Λες και θα μπορούσα να τα παρατήσω και να ξαπλώσω στο πάτωμα μέχρι να τελειώσουν όλα αυτά.

Τα ρούχα μου έχουν αρχίσει να κολλάνε στο σώμα μου λόγω της παγωμένης υγρασίας του χιονιού, και τα μαλλιά μου αισθάνονται σκληρά λόγω του στρώματος πάγου που έχει σχηματιστεί πάνω τους.

Σημάδια(Wings #2)Место, где живут истории. Откройте их для себя