*Merhabalar!
* Bu bölüm, Esfel'in son bölümü. Artık Mevt'e geçiyoruz :)
Mevt için ayrı bir kitap yazmayacağım, bu kitapta devam şeklinde yazılacak.
*İlk kitabın ismi "Yağmurun Nefesi"ydi, bunu değiştirip "Yağmurun Nefesi - Zuhur" yaptım, çünkü yeni okuyacak olanlar YN'yi tek kitap zannediyordu. Başlığında "I, II, III" yazmasına rağmen nasıl karıştırdılar ben de anlamadım ama buna da bu şekilde çözüm bulduğumu düşünüyorum.
Kitap kitlesi büyürse ve bu sorun da katlanarak büyürse bu kitabı kaldırıp, tüm bölümleri ilk kitapta devam şeklinde yeniden paylaşabilirim. Kesin bir şey yok. Sadece bu sorun katlanarak büyürse yapacağım.
*Üçüncü kısım, planlarımda değişiklik olmazsa Zuhur ve Esfel'e göre daha kısa olacak. Yani demek oluyor ki, finale çok yaklaştık.
*Yağmurun Nefesi, baştan sona kadar planlı kurguya sahip, arkadaşlar. Yani mesela biri ölüyorsa (örnek) bu heyecan olsun diye değil, planlama böyle olduğu içindir.
Gözden kaçan veya unuttuğum birkaç detay var, tekrar okurken ben de fark ediyorum. Final olduğunda bir defter dolusu not alıp hepsini teker teker düzeltmeyi planlıyorum. Büyük değişiklik olmayacak, sadece hataları düzelteceğim. Bölümler yayından da kalkmayacak.
*Çoğu yazarın yorumlarında görüyorum işte "sen yazıyorsun, yazar sensin, böyle yazmak zorunda değilsin" vesaire tarzı. Bilmenizi isterim ki, bu hikayeleri biz kendimiz kurgulamıyoruz. Kafamızda kendiliğinden oluşmuş bir hikâyeyi ve olay örgüsünü yazıya dökerek size ulaştırıyoruz. Kafamıza göre bir şey değiştiremeyiz veya ekleyemeyiz. Kurgu ilerlemez, yarı yolda kalır.
*Esfel'in finaliyle alakalı uzun uzun duygusal konuşma yapmayacağım, bu konuşmayı finale saklıyorum 🩸
*Üçüncü kısım için hikâyeye ara vermeyeceğim. Çünkü bu bölüm için sizi maalesef ki iki ay kadar beklettim. Tercih dönemi, araştırmalarım, babamın şark görevi dolayısıyla taşınma süreci, yerleşme dönemi, üniversiteye gidiş için hazırlık derken hiçbir kitabıma bölüm yazamadım. Yazdığım kadarıyla sizlere kesitler paylaşabildim.
Tekrar söylüyorum; üçüncü kısım için ara verilmeyecek.
*İyi okumalar♥️
Cem Tuncer - Hayat Murat Hüzün TemasıHarry Gregson-Williams - McCall's Return
Feride Hilal Akın, İlyas Yalçıntaş - Şehrin Yolu
No Clear Mind - A New Sun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURUN NEFESİ : ESFEL & MEVT (II & III)
Художественная прозаDEVAM KİTABIDIR!! İlk kitaba profilden ulaşabilirsiniz. ** Nefes'in yaptığı beklenmedik seçim karşısında herkes şoktadır. Özellikle de Araf Pakgör. Nefes'in bu hamlesi, hayat çizgilerini silmiş ve yeniden çizmişti. Herkesin hayatı değişmişti. Zıt ku...