36 | Altın Kan & Altın Kar

48 5 0
                                    

* Merhabalaar! Nasılsınız?

Klasik cevaplar istemiyorum eibdoehdoeowhs

*Kitlemizin genişlemesi ve Yağmurun Nefesi'nin hak ettiği değeri alması için arkadaşlarınıza ve yakınlarınıza kitabımızı önermeyi unutmayın❤️

*36. Bölüm karşınızda! İyi okumalar ✨

"Bir damla kan mı, bir damla altın mı daha değerli? Peki kan kimin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir damla kan mı, bir damla altın mı daha değerli? Peki kan kimin?"

***

Sezen Aksu - Kurşuni Renkler

Mark Eliyahu - Hope

Sezen Aksu - Biliyorsun

36. Bölüm

İki Ay Sonra


Islığım ve topuk seslerim dar koridorda
yankılanıyordu.

Avucumda tuttuğum, ucunu duvara sürterek ilerlediğim kanlı bıçak, duvarda kırmızı bir çizgi bırakıyordu.

Siyah, uzun trençkotumun kumaşı çıplak bacaklarıma çarpıyor, ince topuklu ayakkabımın hazin sesi ıssız koridorda ölümü çağırıyordu.

Damarlarımda hissetmeyi beklediğim şey neydi? Kayıp vermenin acısı mı? Alışmamış mıydım bu geçen sürede zaten? Acı çekmeyi unutmuştum, halbuki acı çektirmeyi ezbere biliyordum. Gerek fiziksel, gerek mental, gerek ekonomik.

Trençkotumun siyah oluşu, üzerime bulaşmış olan kanı gizlememe en büyük yardımcıydı. Bu trençkotu yok etmem gerekecekti.

Olmak istemedikleri kişiydim. Olmamı istemedikleri kişiydim. Karşılarına çıkmasından korktukları kişiydim.

Şirkete girmeden direkt otoparka girdim ve parlak siyah arabamın kapısını açıp içeri girdim. Filmli camlar sayesinde içerisi gözükmezdi.

Önce trençkotumu, sonra siyah, büzgülü detaylı mini elbisemi çıkardım üzerimden. Nisan'ın ortasındaydık, Nisan yağmurları ortamı soğutuyordu.

Karton çantadaki temiz kıyafetleri çıkardım. Yırtmaç detaylı siyah mini eteği bacaklarımdan geçirdim. Sütyenimi çıkarıp siyah büstiyer giydim. Siyah, kolları katlanan blazer ceketimi de üzerime geçirdikten sonra siyah topuklu çizmelerimi çıkardım. Gümüş rengi, burnu kapalı bir stiletto tercih etmiştim. Kirli kıyafetleri çantaya tıkıp koltuğun altına sakladım. Saçlarımı ellerimle düzeltip araçtan indim. Anahtarla kilitledim ve asansörlere ilerledim.

YAĞMURUN NEFESİ : ESFEL & MEVT (II & III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin