*Merhabalar!
*Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ✨
*İyi okumalar 🩸
Indila - Ainsi Bas La Vida
***
42. BölümAlarmın kulak öldüren sesiyle yüzümü buruşturdum.
Araf'ın bedenine sardığım kolumu çekip yüzümdeki saçlarımı çektikten sonra gözlerimi ovuşturdum.
Baş ucumdaki telefona uzanıp alarmı kapattım. Bu telefona hala alışamamıştım. Kırmızı telefonumu özlemiştim ve Araf adındaki tek hücreli varlık, onu kırmıştı.
Bir kaç dakika yatak keyfi yapıp Araf'ın şapşal suratını izledim. Sonunda kalktığımda banyoya girdim. İhtiyacımı görüp elimi yüzümü yıkadım. Yüz jellerimi, kremlerimi ve serumlarımı sürüp odaya geçtim.
Hâlâ Pakgör Holding'in üstündeki evdeydik. Açıkçası net bir evimiz yoktu, bizim olan her ev bizimdi ve sabit bir yerimiz yoktu.
Bu durum bana biraz sorun çıkarmıyor değildi.
Dolapta önceden var olan kıyafetlere baktım. Çoğu spor tarzdaydı ve ben en son ne zaman bu tarz giyinip dışarı çıktığımı hatırlamıyordum.
İlk geldiğim zamanlarda giydiğim, kenarları bağcıklı kırmızı deri eteği bulduğumda gözlerim büyüdü. Hevesle dolaptan çıkarıp yatağın üzerine koydum. Beyaz bir bluz çıkarıp onu da üstüne koydum ve uyumlarına baktım. Çok fazla koyu renk giyiniyordum, biraz açık giyinmekten zarar geleceğini sanmıyordum.
Eteği ve bluzu giydiğimde aynada kendime baktım. Bluzun eteklerini eteğin içine sokup pürüzsüz bir görünüm oluşturmak için çabaladım. Kalın bir kemeri etek ve bluzun birleşme noktasına takıp o görüntüyü gizledim.
Kemik rengi, bantlı ince topuklu ayakkabı bulduğumda hiç giymediğimi fark ettim. Araf bunu ne zaman almıştı ve benim neden haberim yoktu?
Haberim olmadan bana giysi alınmasından hoşlanmıyordum.
Makyajı tamamladıktan sonra saçlarımı taradım. Dalgalı duruşunu bozmadım ama saç bakım yağıyla kabarıklığını alarak masaj yaptım.
Ayakkabıyla aynı tonlarda baharlık blazer ceketi askısıyla beraber çıkarıp dolabın kulpuna astım.
Mutfağa geçip kahvaltı hazırladıktan sonra Araf'ı uyandırmaya gittim. Hep o mu kahvaltı hazırlayacaktı?
Yatak odasına girdiğimde Araf'ın hâlâ fosur fosur uyuduğunu görmek göz devirmeme neden oldu. Artık uyanmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURUN NEFESİ : ESFEL & MEVT (II & III)
Ficción GeneralDEVAM KİTABIDIR!! İlk kitaba profilden ulaşabilirsiniz. ** Nefes'in yaptığı beklenmedik seçim karşısında herkes şoktadır. Özellikle de Araf Pakgör. Nefes'in bu hamlesi, hayat çizgilerini silmiş ve yeniden çizmişti. Herkesin hayatı değişmişti. Zıt ku...