31 | Silah

57 6 84
                                    

*Oy ve yorumları unutmayın❤️

*Oy ve yorumları unutmayın❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Thurisaz - Tangram

Yalın - Deva Bize Sevişler

Evgeny Grinko - Noir

***

"Kendi kalbine sıktığın kurşun, onun canını aldı."

***

31. Bölüm

Yünlü kalın hırkama sarınarak odanın teras konseptli devasa balkonuna çıkmıştım.

"Neler oluyor, Desise? Saatten haberin var mı?" Telefonu adeta kulağıma yapıştırmıştım. Şu an soğuktan tir tir titremem de zerre umurumda değildi. Ciddi anlamda sıçmıştım ve kurtuluş için çabalamalıydım. Bu uğurda uykumdan olmuş olsam da.

"Bana hemen, hem de hemen bir sığınak buluyorsun. Gökdelen mi kiralarsın yoksa köstebek gibi çukur mu kazarsın orası beni hiç ilgilendirmiyor." Hattın diğer tarafından bir süre ses gelmedi. Sonra "Anlamadım?" Diye mırıldandı. Uyku sersemi olmalıydı. "Sorun ne?"

"Sorun tam olarak Furkan Duymaz." Homurdanma sesi geldi. "Doğan avlanmaya mı başlamış? Dur tahmin edeyim, yeni avı da sensin?"

"Asıl o benim avımdı. Fakat nasıl olduysa kendisinin av olduğunu, oyunu, her şeyi öğrenmiş. Şu an kendisini avdan avcı konumuna sokuyor. Otelden her şeyden haberi var ve benim bu durumda güvenli hiçbir yerim yok. İşte bu yüzden yardım etmek zorundasın bana. Bir anlaşma yaptık."

"Anlaşmamız Oğuz Karaslan'ı mahvetme yönündeydi, Desise."

"Furkan Duymaz'ın ölmesi de tam da bu yüzden gerekiyor işte. Karaslan'ların sayı kaybetmesi demek, ölüme bir sayı daha yaklaşmaları demek. Hem de ailece. İşte bu yüzden yardım etmek zorundasın bana." Bir süre ses gelmedi. Düşündüğü aşikârdı. "Pekâlâ haber bekle." Dedi ve kapattı.

Umarım her şeyi iyice bok etmezdi.

İçeri geri döndüğümde Araf'ın hâlâ uyuduğunu görmek rahatlamama neden olmuştu. Yorgundu, dahası çok fazla darp edilmişti. Dinlenmeye ihtiyacı vardı, onun da uyanıp gerilmesini, telaş yapmasını istemiyordum.

Bir an kendimi klişe kitaplardan birinde gibi hissettim. Çift tehlikededir ama kızın bundan asla haberi olmadan mışıl mışıl uyuyordur. O sırada erkek gerekirse uyumaz ve her şeyi gizliden hâlleder.

YAĞMURUN NEFESİ : ESFEL & MEVT (II & III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin