TEŞEKKÜR

15 3 0
                                    

Yolculuğumuzun sonuna geldik :)

Bu yolculuğun en başından bana destek olan, dostluğumuz ne kadar kötü biterse bitsin teşekkürümde ismine yer vereceğime söz verdiğim Işıl Mısra Dirik ve Sara Özdemir'e teşekkür ederim. Yaşananlardan bağımsız bir şekilde onlara karşı bu teşekkürü kendime borç bilirim.

Her seferinde baştan başlasa da sürekli yarım bırakan, yine de fikirleri, düşünceleri ve varlığıyla bana güç olan darkmillardc (cikolatarduc) ve lesourire ye de teşekkür etmek istiyorum.

Yazarken ağladığımı görüp ne yazdığımı inatla merak eden ama okumasına asla izin vermediğim anneme de teşekkürler HAHSJAVAJABAJBA

Yine ağlarken her zaman gelip teselli eden, "Kitaba mı ağlıyorsun manyak" diyerek beni güldüren sevgili oda arkadaşım Gülsenem Adar'a da teşekkürler.

Ve son olarak siz.

Oy veren vermeyen, yorum yapan yapmayan, bir şekilde tek bir kelimesini dahi okuyan herkes. Hepinize teşekkür ederim. Zihninizde benden tek bir kelime dahi kaldıysa bu benim için gurur duyulacak bir şeydir.

İsmine yer verip vermediğim herkese teşekkürler.

Babamın yoğun bakıma kaldırıldığı dönemde çığlık çığlığa bağırmak istediğim bir zamanda boş bir sayfa açıp öylesine harflere basarak oluşturduğum yazı bütününü tamamladım ve bu gerçekten çok farklı bir his. Bende yeri ayrı olan, yazdıkça baştan sona şekillenen kurguma veda ettik.

Özel bölümler belki gelir. Eğer Oğuz ve Yağmur'un hikayesindeki o felaketler yaşanmasaydı bugün Nefes ve Araf'ın hayatı nasıl olurdu, belki bunu yazabilirim. Tabi eğer siz de isterseniz.

Yeni hikayelerde ve yolculuklarda görüşmek üzere 🩸

YAĞMURUN NEFESİ : ESFEL & MEVT (II & III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin