"Kaderin ilmek ilmek örüldüğü ipleri yerini bulduğunda mı öleceksin? Yoksa benim olduğunda mı?"
***
Keti - Ver Beni YalnızlığaAydilge - Gel Sarıl Bana
Handan Kara - Kulakların Çınlasın
***
28. Bölüm
Aşağı kata indiğimde etrafa bakındım ama abimi de Açelya'yı da göremedim. Hava almaya ihtiyacım vardı.
Canımı yakıyordu.
Canımı yanmasına izin vermeyecektim.
Bir bakışı bile kalbimi sızlatırken ben onu oraya nasıl kanata kanata gömecektim?
Çocukluk aşkıydım.
Çocukluk! 8 yaş!
İlk günden beri bana farklı davranmasının sebebi bu olabilir miydi? Biraz çekingen, biraz mesafeli, ara ara soğuk.
Unutamadım, sürekli aklımdaydı. Hiçbir kız ilgimi çekmezken o kıza tutkun olmuştum. O... Kazada bile aklıma gelen ilk kişi o kız olmuştu. Kim olduğunu bilmeden sevmiştim o kızı. Kim olduğunu bilmeden sevmiştim seni. Bir gün tanışacağımız günün ümidiyle yaşadım. Ve kendime bir söz verdim; yüzümü hiçbir zaman göstermeyecektim. Korkardın, kaçardın, ölürdüm.
Kuru soğuk, sert hava suratıma çarparken Araf'ın her bir cümlesi zihnime vurgundu. İki elimle saçlarımı geriye doğru yatırırken ellerim kafamda duraksadı. Gözyaşlarım boşaldı. İç çekerken başımı kaldırıp gökyüzüne baktım. Bulut dolu kara gökyüzüne.
Göz yaşlarım makyajımı akıtarak çeneme doğru bir yol izlerken yumruklarımı sıktım.
Beni sevdiğini iddia ederken Cansu ile olmasını sindiremiyordum.
Biraz ilerideki arabamıza ilerledim. İçinde kimse yoktu. Nerede olduklarını merak etsem de fazla aldırmadım. Elbet gelirlerdi. Elimi arabaya yasladım ve destek alarak başımı yere eğdim.
Kan damlası ikiye bölünmüştü. Biri kar tanesine kavuşmak için hızlanırken diğeri kendisi olmak ister gibi yavaştı. Ama o hızlanan bilmiyordu ki kar tanesine kavuşmak isterken kendi sonunu getirecekti?
"Acı. Özlem. Aşk. Hissettiğin bu." İrkilerek arkama döndüğümde Araf'la burun buruna kaldım. Geri çekildiğimde sırtım arabaya çarpmıştı. Bir küfür mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURUN NEFESİ : ESFEL & MEVT (II & III)
Ficción GeneralDEVAM KİTABIDIR!! İlk kitaba profilden ulaşabilirsiniz. ** Nefes'in yaptığı beklenmedik seçim karşısında herkes şoktadır. Özellikle de Araf Pakgör. Nefes'in bu hamlesi, hayat çizgilerini silmiş ve yeniden çizmişti. Herkesin hayatı değişmişti. Zıt ku...