Yıllar sonra,
Eylül iş yerinde koşuştururken telefonu da durmak bilmiyordu.Serkan sürekli Eylül'ü arıyordu.Yine aramıştı ve Eylül elindeki çiçekleri bırakıp telefonunu açtı.
Eylül:Efendim canım?
Serkan:Eylül..Çocuklar yanında mı?
Eylül:Serkan..Başına güneş mi geçti sevgilim? Oğlanları yüzme kursundan alacaksın ya..Sakın unuttum deme.Güneş'i de jimnastikten alacaksın daha.Bürodan çıkmadın mı?
Serkan:Aşkım ben tamamen unuttum..Bugün çok yoğun burası..
Eylül:Ee ne yapacağız? Bende buradan çıkamam..
Serkan:Tamam..Tamam ben bir yolunu bulmaya çalışacağım..Gerekirse bizimkilerden birine söylerim
Eylül:Tamam aşkım,olur..Görüşürüz..
Rüzgar ve Kuzey birkaç gün sonra 10 yaşına gireceklerdi.Serkan ve Eylül'ün bir de kızları olmuştu..5 yaşındaydı..Her şey güzel giderken Serkan ve Eylül kurdukları yuvalarında çok mutlulardı.Serkan avukat olmuştu.Eylül çok istediği teraryum işini büyütüp çiçekler de satmaya başlamıştı.Kocaman bir cafesi vardı..Önü havuzlu..Şirin bir yerdi..Eylül de her geçen gün işini ilerletiyordu.İstediği gibi örgün eğitimde okuyamamıştı belki ama kendisini geliştirmiş,çok sevdiği işi yapıyordu..Çocuklarıyla ve eşiyle mutlu bir hayatı vardı..Geçmişinin aksine her şey güzel gidiyordu..Serkanla başladığı hayat Eylül'ün dönüm noktası olmuştu..
Serkan bürodan birini bulamadığı için Meralden rica etmişti..Meralde oğlanları yüzme kursundan,Güneş'i de jimnastikten alıp Eylül'ün iş yerine getirmişti..
Güneş koşarak içeriye gelmişti..Oğlanlarda koşuşturuyorlardı..Meral de küçük Güneş'in peşindeydi.
Meral:Teyzecim..Yavaş! Düşeceksin..
Güneş:Anneeee!
Eylül onları görünce gülümseyerek yanlarına geldi..Kızını kucağına alıp sımsıkı sarıldı kızına..
Eylül:Oh..Güzel kızım..Nasıl özlemişim..
Meral:Kardeşim..Selam..
Eylül kızı kucağındayken Meral'i de öptü..
Eylül:Hoşgeldin canım..Kusura bakma noolur..Ben çıkamadım buradan..Serkan'ın da çok işleri varmış..
Meral:Ay saçmalama Eylül..Ben tatildeyim zaten..Sıkılıyordum..Çocukları da özlemiştim.Çok iyi oldu..Bu bahaneyle seni de görmüş oldum..
Eylül:Çok iyi oldu..Mert hâla dönmedi mi?
Meral:Geldi geldi..Şirkete geçti bugün.
Kızlarda Eylül gibi yuvalarını kurmuşlardı.Songül Güneyle,Kader Cenkle,Meral Mertle,Cemre de kendi sınıfından tanıştığı Ali ile evlenmişti..Herkes işlerinin peşindeydi..
Eylül:Hadi bahçeye geçelim..Soğuk bir şeyler içeriz..Annecim..Abiler nerede?
Güneş:Bahçede koşuyorlar anne..
Meral:Dalaşıyorlar demek daha doğru valla Eylül..Niye atışıp duruyor bunlar? Gelinceye kadar kavga ettiler..
Eylül:Her zamanki gibi enerjilerini atamamışlardır..
Meral:Valla hiç senin gibi pozitif düşünemeyeceğim..
Eylül:Ne yapıyım Meral..İkiside çok hareketli..Ama çok tatlılar..Kızamıyorum ki..Onlarda büyüyecekler elbet.
Meral:Valla 28 yaşındasın..Üç çocuğun var ve büyükler neredeyse 10 yaşına girecekler..Şaka gibi..Ve sen bu kadar işinin arasında çok iyi yetişiyorsun her şeye..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Teen FictionAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?