İkinci Balayı

179 14 25
                                    

Eylül yolun yarısında arka tarafa geçmiş uyumuştu..Serkan erkenden yola çıkalım diye tutturunca akşamdan valizlerini arabaya yerleştirmişler,sabahta çok erken uyanmışlardı..

Serkan:Eylül..Eylül..

Eylül:Hı?

Serkan:Canım,arabayı durdurdum..Gel biraz hava alalım..

Eylül:Daha ne kadar yol gideceğiz aşkım ?

Serkan:Şey,iki saat kadar..

Eylül:Ne ?! Neden bitmiyor bu yol..

Serkan:Hadi hadi söylenme..

Eylül'ün elini tutup kaldırdı Serkan..Bir süre dinlenmek adına arabayı durdurmuştu..Bu sırada bir şeylerde atıştırmışlardı..

Öğlen saatlerinde gelmişlerdi Antalya'ya..Serkan bir villa ayarlamıştı bu kez..

Eylül:Burası çok güzelmiş! Hem ev,hem de manzarası..

Serkan:Bende çok beğendim aşkım..tam da internette gösterdiği gibi..

Eylül:Gerçekten öyle..

Serkan:Önce alışverişe gidelim..Bir şeyler alalım..Sonra da yemek yer eve geliriz..

Eylül:Olur..Önce şu üstümdekilerden kurtulmalıyım..

Eylülde hazırlanıp gelince evden çıktılar..

8 ay önce,

Serkan günlerdir hastanedeydi..Eylül'ün durumu ciddiydi ve doktorlar ellerinden geleni yaptıklarını,bundan sonrasının Eylülde olduğunu söylüyorlardı..

Serkan pencereden Eylül'e bakarken Güney yanına gelmişti..

Güney:Kardeşim?

Serkan:Evleneli dört ay oldu..Hastalığının başından beri de düşünürsek bu hastalıkla 6 aydır savaşıyor..Ama öyle böyle değil,gerçekten savaşıyor..

Güney:En başında söylemişti zaten savaşacağını..

Serkan:Evet..Ama ilk kez böyle oluyor Güney..Tam 10 gündür sesini duymuyorum.Gözlerini açmıyor.Ya hiç açmazsa ?

Güney:Eylül bu oğlum..Açacak gözlerini..

Serkan:Onu tanıdığımda,daha doğrusu ilk gördüğümde yaralı bir kuş gibiydi..Hâla öyle ama o zamanlar başkaydı..İlk yurt kapısında görmüştüm..Çarpışmıştık,kitapları düşünce yardım etmek istemiştim,filmlerdeki gibi işte..Elini çekmişti..Yüzü gülmüyordu,yurtta ilk günüymüş bir de..Sonradan öğrenmiştim..Sonra olaylar işte biliyorsun..Öyle böyle bir sürü şey yaşadık..Hâla da yaşıyoruz..O tanıdığım en güçlü kadın..Ama yine de korkuyorum Güney..O giderse ben kaybolurum..

Güney:Oğlum,çıkar şu saçma düşünceleri aklından..Eylül şimdi gözlerini açsa,duysa bunları sana çok kızar..

Serkan:Kızar değil mi ?

Güney:Öyle böyle değil hemde..Bu kızın patlaması da fena oluyor,bilmiyor musun ?

Serkan:Bilmez miyim..

Şimdiki zaman

Eylül ve Serkan alışveriş yapıp dönmüşlerdi..Aldıklarını yerleştirdikten sonra da ikiside mayolarını giydiler..Mutfak kapısından terasa çıkan yerde havuza gireceklerdi..Serkan Eylül'e göz kırpıp belinden sarıldı..

Serkan:Var mısın yarışa karıcım ?

Eylül:Varım tabiki ! Neyine Serkancım ?

Serkan:İddialıyız Eylül Özgün ?

Eylül:Ehh yani..

Serkan:Şu yaptığın sütlaçtan isterim..

Eylül:Bu muydu ? Yaparım tabi..

Serkan:Sen ne istiyorsun ?

Eylül:Evlilik yıl dönümümüzde yemek yapabilirsin..

Serkan:Vaay! Hiç bunu düşünmemiştim..Tamam,anlaştık karıcım..

Eylül:O zaman yarış başlasın..

Serkan ilk önce Eylül'ü kucağına alıp havuza atmış,sonra da kendisi atlamıştı..

zeyeyserrrr 💜

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin