İş

178 13 24
                                    

Ertesi gün Serkan okula gitmiş,Eylülde Güney için yapacağı hediye ile uğraşmıştı..Tam da hayal ettiği gibi olmuştu..Güney için teraryum yapmıştı..Güney'in sevdiği şeylerden içine yerleştirmişti..Tek bir şey eksikti..İçine koyabileceği küçük bir erkek ve kız maketi..Hazırlanıp teraryumu da alıp evden çıktı bu yüzden..Taksiye binip maketi bulabileceği küçük dükkanların olduğu bir yere gitti..Birkaç dükkan gezdiğinde istediği gibi bulamamıştı..Bir dükkana daha girip görevliye sormuş,görevli rafları gezdirirken Eylülde teraryumu kasada bırakmıştı.İstediği gibi bir şey bulmuştu..Küçük bankta oturan bir kız ve erkek..Tam da istediği gibiydi..Kız kıvırcık saçlıydı..Biraz da sinirli bir ifadesi vardı..Eylül eline alıp sırıtıp "Songül buna kızacak ama olsun" diye kendi kendine konuşurken görevli de Eylül'e bakıyordu..

Eylül:Şey pardon..Bu tam aradığım gibi de..Bunu alıyorum..

Görevli:Tabi hanımefendi..Buyrun..

Bu sırada kasanın olduğu yerden de sesler geliyordu..

Eylül:Ne oluyor ?

Görevli:Anlamadım ki..Bakalım..

Eylül'de görevlinin arkasından gitmişti..Kasadaki görevli ve bir müşteri atışıyordu..

Görevli:Hanımefendi bu satılık değil..Bunu alamazsınız..

Müşteri:Nasıl satılık değil ? Satılık işte belli..Ben bunu alacağım..

Görevli:O bir müşterimizin..Haa bakın,müşterimiz de geldi..Hanımefendi ?

Eylül:Ne oluyor ?

Görevli:Hanımefendi bu ürünü satın almak istiyor,bize ait olmadığını söylüyorum ama inanmak istemiyor..

Eylül:Şey..Evet..Beyefendi doğru söylüyor..Onu oraya ben bıraktım..Bakın bu aldığım şeyi de içine koyacağım..Elimden düşmesin diye oraya bırakmıştım..

Müşteri:Hadi ya..Nereden aldınız peki ? Çok beğendim de..Siz bunu bana verebilir misiniz ?

Eylül:Hayır tabiki hanımefendi..Veremem..Onu bir arkadaşım için ben yaptım..

Müşteri:Siz mi ? Nasıl ya ? Siz mi yaptınız gerçekten ?

Eylül:Evet..Neden bu kadar şaşırdınız ?

Müşteri:Banada yapın nooolur..Parası ne kadarsa veririm söz..Hatta malzemeleri de alırım..

Eylül:Ne ?!

Müşteri Eylül'ün koluna girerek rafları dolaşmaya başlar..

Serkan da ders arasında arkadaşlarıyla cafede oturuyordu..Sürekli Eylül'ü aramasına rağmen ulaşamaması sinirini bozmuştu..

Serkan:Off! Açmıyor işte..Bir şey mi oldu acaba ? Keşke gelmeseydim okula..

Güney:Kardeşim zaten böyle diye diye devamsızlıktan kalacaksın..Bir şey olmamıştır..Sende iyice panik atak oldun..Sakin olsana..

Serkan:söylemesi kolay tabi..Eylül hamile Güney.Ve biliyorsun ki bir hastalık geçirdi..

Güney:İyi be bir şey söylemedik..

Serkan:Eve mi gitsem ben ?

Songül:Serkan..Sakin ol biraz..Belki uyuyordur..Sende söyledin hamile Eylül..

Serkan:Öyle mi diyorsunuz ? Yoktur bir şey dimi ?

Songül:Yoktur..Sakin..

Serkan:İyi tamam.Deneyeceğim..

Dese de aklı Eylülde kalmıştı..Herkes sohbet ederken Serkan'ın gözü de telefondaydı..Güney derse gidince Serkan aniden masaya vurunca kızlar da irkilmişti..

Cemre:Ne oluyor ya?

Serkan:Kızım sen neden Eylülden bir şey yapmasını istiyorsun ? Git sevgiline hediye al..Alla alla ya..

Songül:K-kim..Ben mi ?

Serkan:Sen tabi..Güney'in yanında bir şey söylemedim ama bu hiç hoşuma gitmedi haberin olsun..

Songül:Ben sadece fikir almak istedim..Eylülde ben yapacağım diye tutturunca..

Serkan:Tutturur tabi..Sıkıntıdan ne yapacağını şaşırdı çünkü.Ah Eylül ah..

Cemre:Serkan,abartmıyor musun ? Haklı yani Eylül..Gün boyu evde tek başına..Zaman geçirmek istedi işte..

Serkan'ın telefonu çalınca konuşma da yarım kalmıştı..

Serkan:Sonunda Eylül..Sonunda güzelim..Neredesin sen ? Kaç kere aradım.

Eylül:Aşkım..İyiyim sakin ol..Duymadım telefonu..Yani sessizdeydi..

Serkan:Sessizde mi ? Neredesin ki sen ?

Eylül:Aşkım bil bakalım ne oldu ?

Serkan:Ne oldu ? Of..Tek tek sordurma işte aşkım.Söyle..Ne yapıyorsun ?

Eylül:Aşkım..ben kendime bir iş buldum..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin