1. Yıl

162 10 28
                                    

Eylül ve Serkan baş başa yemeklerini yemişlerdi dışarıda,hafifte sarhoştu ikiside..Yemekten sonra yere serdikleri örtünün üzerine uzanmışlardı..Serkan Eylül'ü kolları arasına almıştı..Eylülde Serkan'ın parmaklarıyla oynuyordu..Ara sıra da Eylül'ü öpüyordu Serkan..

Bir ara Eylül'ün gözü tam tepelerindeki yıldızlara gitmişti..Uzun uzun onlara bakıp Serkan'a yıldızlardan birini gösterdi..

Eylül:Şu yıldızı görüyor musun aşkım ?

Serkan:Evet..Ama ne alaka canım ?

Eylül:Ben küçükken,babam işte olduğu zamanlar da annemle damda uyurduk yazları..Annem bana masal anlatırdı..Mutluyduk..Annem ve babamın birbirini sevdiğini söyleyemem belki ama ikiside birbirlerine saygı duyarlardı..Yani ben öyle sanıyordum..Annem anlattığı masalda o yıldızın bizim ailemizi temsil ettiğini söylerdi..Ve biz yaşadığımız sürece o yıldız bizim için parlayacaktı..Bir sürü güzel şeyler anlatırdı..Hayatımızın sonuna kadar beraber olacağımızı,babamın da kendisinin de beni çok seveceğini ve beni hiç bırakmayacaklarını anlatırdı..Çocuktum,inanıyordum..Ben çok şanslı bir insandım bana göre..Annem babam vardı..Babam istediğim her şeyi yapardı..Ama o öldükten sonra hayatım tepetaklak oldu..Ve o parlak yıldız bir daha hiç o kadar parlamadı..Ama şimdi..Yeniden bu kadar parlak bir yıldız görüyorum..Ve seninleyim..Ne annem var ne de babam..

Serkan:Senin ailen benim Eylül..Benim ailem de sensin..Sana annenin anlattığı gibi masallar anlatamam belki ama o yıldızın sönmemesi için elimden geleni yapacağımı söyleyebilirim aşkım..Çünkü hayatta her zaman her şey güzel gidemez bunu sende bende çok iyi biliyoruz..Biz sadece kötü zamanlarımızda birbirimize sarılarak o yıldızın parlamasını,iyi zamanlarımızın da değerini bilerek o yıldızı söndürmemeyi sağlayabiliriz..

Eylül:Seni çok seviyorum..

Serkan:Seni çok seviyorum karıcım..

Eylül:Evlilik yıl dönümümüz kutlu olsun aşkım..

İkiside doğrulmuşlardı..Serkan cebinden çıkardığı kolyeyi Eylül'ün boynuna takıp omzundan öpmüştü..

Serkan:Bu senin için..

Eylül:Bu çok güzel..Çok teşekkür ederim..

Eylül de yanına koyduğu poşeti alıp Serkan'a uzatmıştı.. Serkan'ın çok istediği bir saatti bu..Ne zamandır Eylül'e gösteriyordu ama almak için fırsatı olmamıştı..

Serkan:Bu..İnanmıyorum..Ben alamam demiştim..Gereksiz görmüştüm ama..

Eylül:Serkan..Sen bana tüm imkanları sunarken kendinden öyle vazgeçtin ki..Hem bunu sana hatırlatmak istedim..Hem de çok sevdiğin bir şeyi almak istedim..

Serkan:Sen..Sen iyiki benimsin..

7 ay önce,

Eylül yukarıdaki odalardan birine girmiş,pencereden dışarıyı izliyordu..Kar da atıştırmaya başlamıştı bu sırada..Güney açık kapıdan Eylül'ü görünce hemen yanına gitmişti.

Güney:Eylül..

Eylül:Bak..Kar yağıyor..Belki bu benim son kar gördüğüm senedir..

Güney:Kızım ne diyorsun sen ya ? İçtiğin ilaçlar yan etki mi yaptı ?

Eylül:En güçlüleri sensin..Biliyorum..

Güney:Ne ?

Eylül:Güney..Bana bir şey olduğunda onları toparla olur mu ? Serkan çok hassastır..Kalbi öyle hassas ki..Ayakta kalamaz..Ama hayata devam etmek zorunda..Bunu ona söyle tamam mı ?

Güney:Eylül..Sinirleniyorum gerçekten..

Eylül:Serkan bu hayatta gördüğüm en mükemmel adam..Bunu da söyle tamam mı ?

Güney:Kızım..Ne oldu sana böyle..

Eylül:Songül..O sert görünür..Ama pamuk gibi kalbi vardır..Kırılgandır..Onu da ayağa kaldır..Kaldır ki diğer kızları da ayakta tutsun..Cemre ailesini ve Gökhan'ı yeni kaybetti sayılır..Onun kesin birine ihtiyacı olacak..Cemre'ye de dikkat et olur mu ? Zaten siz eski arkadaşsınız..Tabi Kaderle Meral'i de unutmayın..

Güney:Ee yeter! Böyle yapamazsın! Hastasın falan diye bir şey söylemiyoruz ama yeter! Sen bu çocukla boşu boşuna mı evlendin ? Güçlü olacaksın kızım.Madem savaşmaktan vazgeçeceksin neden evlendin Serkanla ? Evlilik bir ay iki ay sürecek bir şey değil.Madem kendine güvenmiyordun evlenmeyecektin.Sonra kızlar..Onlar senin bu yaptığını hakediyor mu ? Saçı dökülmüş,o olmuş bu olmuş..Ne var yani ? Bunlar mı engel sana savaştan çekilmek için..Bak kızım..Ya kendine geleceksin ya geleceksin..Duydun mu beni ?

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin