Eylül ve Serkan okul çıkışı birlikte çıkmışlardı..Sessizce el ele yürüyorlardı sadece..
Serkan:Eylül ? Konuşmayacak mısın ? Neden susuyorsun ? Korkutuyorsun beni..
Eylül:Düşünüyorum Serkan..
Serkan:Ne düşünüyorsun ? Anlat..Anlat ki yanında olabileyim..
Eylül:Duyacaklarından hoşlanacağını sanmıyorum Serkan..
Serkan:Ne demek şimdi bu ? Her ne düşünüyorsan sağlıklı şeyler olmadığına eminim.
Eylül:Polise her şeyi anlatacağım..Sadece kendim için değil,benim gibi tacize uğrayan kızlar için,şiddete uğrayan kadınlar için..
Serkan:Eylül bu çok güzel bir haber..
Eylül:Ama..Buradan gitmek şartıyla..
Serkan:Ne ?!
Eylül:Serkan,annemle Kemalle uğraşmaktan,bugün başıma ne gelecek diye düşünmekten yoruldum..Buradan gidersem eğer savaşmak daha kolay olacak benim için..
Serkan:Sen delirmişsin..Kafayı yemişsin Eylül ! Biz ne olacağız ? Sakın bana ilişkimizi uzaktan yürüteb-
Eylül:Senden bunu istemeye hakkım yok..
Serkan:Ayrılmak istiyorsun yani..
Eylül:İstemiyorum..Seni çok seviyorum ama..
Serkan:Hayır,gitmene izin vermem ! Ayrılmam da..Ya da bende seninle gelirim..
Eylül:Serkan,biz daha çok küçüğüz..Hem senin bir ailen var..
Serkan:Sende varsın Eylül..Ya beraber gideriz..Ya da gidemezsin..
Eylül:Serkan..
Serkan:Ben son sözümü söyledim Eylül..Sakın kaçmaya falan çalışma..Nereye gidersen git,bulurum seni..
...
Serkan akşama doğru eve geldiğinde odasına çıkmadan Nazan durdurdu oğlunu..
Nazan:Serkan..Neredesin oğlum sen ?
Serkan:Eylülle beraberdim anne..Ne oldu ?
Nazan:Nasıl,iyi mi Eylül ? Kavga mı ettiniz yoksa ?
Serkan:Anne..Ne oluyor ya ? Sen Eylül'ü sevmezsin ki..Niye soruyorsun her gün ?
Nazan:Oğlum,send-
Serkan:Eylül iyi değil anne..
Nazan:Ne oldu ?
Serkan:O adam..Rahat durmuyor..Kızı delirtecek..
Nazan:N-ne yaptı yine ?
Serkan:Söyleyemem..Ama rahat durmazsa artık ben..
Nazan:Sakın,sakın Serkan ! O adama bulaşmayacaksın ! Kemal'e bulaşmayacaksın duydun mu beni !
Serkan:Anne! Eylül'e zarar veriyor ! Hiçbir şey yapmadan durmak berbat bir şey !
Nazan:Mesudeyle konuşurum ben..
Serkan:Anne,kadın kör ! Anlamıyor,görmüyor..Kızına inanmadı..Kocası için kızından vazgeçti o kadın..Kocasının Eylül'e göz koyduğunu,kızı taciz ettiğini anlayamayacak kadar aptal !
Nazan:O zaman Feride hanımla konuşurum..O bir yolunu bulur..
Serkan:Bulamaz anne..Feride hanımda Toprak hoca da her şeyin farkında ama bir şey yapamıyorlar..O pislik adam Eylül'ün hayatını zindana çevirdi.
Nazan:Serkan,kendin söylüyorsun..Onlar bir şey yapamıyor..Sen ne yapabilirsin oğlum !
Serkan:Bilmiyorum..Belki Eylül'ü alır giderim buradan..
Nazan:Serkan ! Saçmalamayı kes ! Siz 17 yaşındasınız ! Lise,üniversite..
Serkan:İnan şuan en son düşüneceğim şey okumak anne..
...
Eylül sabah kahvaltıda kızlardaki garipliği farketmişti..Kahvaltı yaparken dördü birbirine bakıyor Eylül başını kaldırdığında da tekrar önlerine dönüyorlardı..
Eylül:Kızlar..Ne oluyor ?
Cemre:Ne ne oluyor Eylül ?
Eylül:Neden birbirinize bakıp duruyorsunuz ?
Kader:Sana öyle gelmiş kardeşim..
Telefona mesaj bildirimleri gelince Eylül telefonu eline alacaktı ki,Songül de telefona elini attı..
Eylül:Songül,bırak..Serkandır o..Emniyete gidecektik beraber..Anlattım ya size..
Songül:Güneydir belki ben bakıyım..
Eylül:Güney olsa bu kadar mesaj atmaz,arardı..Hem hafta sonu,Güney daha uyuyordur..
Songül çaresizce elini çekti telefondan..Eylül telefonu eline aldığında sınıf grubundan,hatta özelden bir sürü mesaj gördü..Herkes instagramdaki haberi gördünüz mü diye yazmış,kimi de Eylül'e laf söylemişti..Eylül de hemen instagramdaki okulun itiraf sayfasına girdi..Gördüğü yazıyla da şok olmuştu..
"Yetimhane kızının hayat hikayesi..Ahh,ne acı..Üvey babası tarafından taciz edilen Eylül,annesi ona inanmadığı için yurda verilmiş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Ficção AdolescenteAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?