Öfke

321 17 38
                                    

Herkes akşama kadar Eylül'ün gidebileceği yerlere bakmıştı ama bulamamışlardı..Sinirleri bozulmuştu herkesin..Akşam herkes evine dağılmış,kızlar da yurda gitmişti..Belki bir haber ya da Eylül gelirdi..Güneyde Serkanla gitmişti.

Güney:Serkan..

Serkan:İçeride olacaklardan sorumlu değilim Güney.Beni engellemeye çalışırsan bozuşuruz.

Güney:Tamam abi ya..Kaç kere söyledin..

Serkan:Eğer Eylül'e bir şey olursa akşam konuştuğum için kendimi,bunu yaptığı için de Defne'yi asla affetmeyeceğim..

Öfkeyle kapıyı açtı Serkan..Defne Nazanla birlikte yemek yiyordu..Sanki hiçbir şey olmamış gibi..Serkan hemen yanına gidip kolundan sımsıkı tutup ayağa kaldırdı..

Defne:Ahh! Napıyosun be ?! Delirdin mi !

Nazan:Serkan napıyosun ! Ne bu hal ! Güney ne oluyor !

Güney:Valla bu kez sen bile kurtaramazsın Defne'yi Nazan teyze..

Defne:Bıraksana ! Canımı acıtıyorsun !

Serkan:Sen var ya..Benim kardeşim falan olamazsın! Nefret ediyorum senden ! Nasıl yaptın ya nasıl ! Allah kahretsin !

Nazan:Serkan,ne oluyor dedim !

Serkan:Bu kızın dün akşam seninle konuştuklarımızı dinleyip okulun itiraf sayfasına atmış anne !

Nazan:Ne ?

Serkan:Eylül'ün neden yurtta olduğunu tüm okul biliyor şimdi ! Neden yaptın ya neden ! Eylül sana ne yaptı !

Defne:Ne diyorsun be ? Ne saçm-

Serkan:Sakın inkar etme ! Mesajları kendi gözlerimle gördüm !

Nazan:Defne sen ne yaptın kızım !

Defne:Anne sende mi ya! Niye koruyorsun o yetimhane kızını!

Serkan:Toprak hocada biliyor yaptıklarını ! Sınıfta kaldın Defne ! Bir yıl boyunca tanımadığın insanlarla fazladan okuyacaksın !

Defne:N-ne ? Nasıl ya ! Ne diyorsun,ne yaptın sen ?!

Serkan:senden nefret ediyorum ! Sakın benimle konuşma!

Serkan Güneyle odasına çıkmıştı..Bir elide hâla telefondaydı..Sürekli Eylül'ü arıyordu ama Eylül telefonu açmıyordu..

Serkan:Delirecem Güney! Açmıyor ! Nerede bu kız! Ya başına bir şey geldiyse..

Güney:Sakin ol biraz..Belli ki kız bunalmış..Şokta..Ben bile hâla şoktayım..Olayları takip edemiyorum lan..

Serkan:Güney !

Güney:Ne kızıyorsun abi,tamam sustum..

Serkan:Hadi Eylül,hadi aç şunu artık!

Serkan on beş dakika boyunca uğraştı Eylül'ün telefonu açması için..Yeniden aradığında tam kapatacaktı ki telefon açıldı..

Serkan:Eylül! Eylül,neredesin !

"Merhaba,ben Ceren.."

Serkan:Sende kimsin ? Eylül nerede ?

"Şey,kız arkadaşınız biraz kötü..Sahildeyiz..Kendisi telefonu açmayınca biz açmak istedik..Kendisinde değil galiba..Kayalıklarda oturuyor.."

Serkan:Tamam,tamam ben hemen geliyorum..Ben gelinceye kadar yanında kalır mısınız ?

"Tabi..Merak etmeyin.."

Serkan derin bir oh çekti..Yaşıyor dedi,neyseki yaşıyor..

Güney:Ne oldu kardeşim ?

Serkan:Eylül..Sahildeymiş..Biraz uzak..Biri açtı telefonu..Ben gidiyorum Güney..

Güney:Hadi gel,beraber gidelim..

Serkan:Yok..Ben tek gideceğim,sağol kardeşim..

Güney:İyi haber ver o zaman bana..

Serkan:Tamam,hadi çıkalım..

Serkan evin önünde ilk gelen taksiyi durdurup gitti..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin