Yemek

263 20 39
                                    

Serkan kızın tarif ettiği yere gelince teşekkür edip Eylül'ün yanına oturdu..Üstündeki ceketi de Eylül'ün sırtına koydu..

Serkan:Çok korkuttun beni..Sabahtan beri bakmadığım yer kalmadı..

Eylül:Gördün değil mi sende ?

Serkan:Eylül..

Eylül:Herkes gördü işte..Duydu..İstediğin oldu..

Serkan:Ne ?!

Eylül:Gidip şikayet etmemi istiyordun..O zaman da herkes duyacaktı..Ve bu sabah gibi hatta daha da kötü mesajlar alacaktım..Aynı şey oldu..

Serkan:Ben böyle olmasını istemedim..İstemem de..Benim istediğim sadece o adamdan sonsuza kadar kurtulmandı..

Eylül:Öyle değil işte..Her gün kaç kadın öldürülüyor biliyor musun ? Ya da kaç kadın şiddete maruz kalıyor..Bunların birçoğu karşıdakini şikayet eden insanlar..Ve hepsi ya ölüyor ya da şikayet ettikleri için daha çok şiddet görüyor..Ve bunu onlara yapan insanlar sokaklarda geziyor..Gezmeye devam edecek..Ceza almıyorlar yani,anladın mı ?

Serkan:Neden olumsuz düşünüyorsun ? Belki de tam tersi olacak..Kemal ceza alacak..Sen o adamdan kurtulacaksın..Çok mutlu olacaksın..Hayatın boyunca o adamı görmeyeceksin..

Eylül:Bana masal anlatma Serkan..O yaşı geçtim..Gerçeklerle yaşamak zorundayız.

Serkan:Bunları sonra konuşuruz..Hadi gidelim..Çok soğuk hava..

Serkan ayağa kalkıp elini Eylül'e uzattı..Biraz yürüdükten sonra ana caddeden taksiye bindiler..Çok geçmeden Eylül Serkan'ın omzunda uyuyakalmıştı..Serkan Eylül'ün elini tutarken bir elini de Eylül'ün beline koydu..

Serkan:Abi..Sağ taraftan döner misin ?

Taksici:Tamam..Siz gideceğimiz yeri tarif edin o zaman..

Serkan:Tamam abi,sağol..

Serkan Eylül'ü tek bırakmak istemiyordu..Güney'i aradı..Annesinin iş için şehir dışında olduğunu biliyordu..Güneylere götürecekti Eylül'ü..Kendi evine götürse Defne vardı..Defne'yi görmek istemiyordu..Eylülle karşılaşıp Eylül'ü üzmesini de..Güney kapıda bekliyordu onları..Taksi durunca Serkan telefonları Güney'e uzatıp arabadan indi..Eylül'ü kucakladı..Uyandırmak istememişti..

Güney:Eylül iyi mi ?

Serkan:Değil Güney..Hiç iyi değil..Uyandırmak istemedim

Güney:İyi yaptın..Hadi geç..Salona yatır şimdilik..Sonra yukarıya çıkar..

Serkan Eylül'ü salondaki koltuğa yatırıp Güneyle mutfağa geçti..

Serkan:Sanada böyle yük olduk ama..

Güney:Saçmalama oğlum..İyi yaptın buraya getirmekle

Serkan:Eve gitmek istemedim..Yurda da götürmek istemedim..Aa şey kızlara haber vermedim..

Güney:Ben aradım merak etme..

Serkan:Sağol kardeşim..Güney,evde yiyecek bir şeyler var mı ? Eminim sabahtan beri hiçbir şey yememiştir.

Güney:Ne açıklama yapıyorsun oğlum ? Var tabi..Masayı hazırlarız şimdi..

Güneyle birlikte mutfağa gidip yemeklerden hazırladı Serkan.Sonra da Eylül'ü uyandırmak için salona geçti..

Serkan:Eylül..Eylül,canım..Hadi aç gözlerini..Bir şeyler yemen lazım..

Eylül:Serkan ?

Serkan:Hadi..Kalkman lazım..

Eylül:Neredeyiz biz ? Kimin evi burası ?

Güney çıkıp geldi o sırada..

Güney:Sakin ol kızım,yabancı bir yer değil..Benim evimdesin..

Eylül:Güney ?

Güney:Hadi gel..Bir şeyler ye..

Eylül şaşırmıştı..

Eylül:Neden buraya getirdin beni ? Neden yurta götürmedin ?

Serkan:Gözümün önünde ol diye.Yoksa saçmalıyorsun.Bize götürmek isterdim ama orada olmak istemezsin diye düşündüm.

Güney:Kızım yabancı mıyım ben ? Niye böyle yapıyorsun ?

Serkan:Kardeşim sen ona bakma..Hadi Eylül..

...

Eylül masadaki yemekleri yemek yerine onlarla oynarken Serkan bir şeyler yemesi için ısrar ediyordu..Güney de Eylül'ü böyle gördüğü için şaşkındı..Bu kadar az zamanda nasıl böyle zayıflamıştı ?

Eylül:Ee..

Güney:Ne ee ?

Eylül:Sen dalga geçmeyecek misin benimle ? Şuna bak aciz demeyecek misin ? Ben ona parkta iftira atmıştım,meğer doğruymuş demeyecek misin ?

Güney:Ne ?!

Eylül:Söyle söyle,eminim sende görmüşsündür..

Güney:Saçmalama kızım..Ben öyle biri miyim ? Tamam başta şerefsiz biriydim..Ama düzeldim ben.Hem sen yalnız değilsin tamam mı ? Biz varız senin yanında..Bu saçma düşüncelerini bir kenara bırakta,topla kendini..Şu haline bak..

eyserciyazar 💖

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin