Eylül bir cafeye ya da pastaneye gitmek istememişti çünkü Serkan'ın her şeyi anlattıracağını biliyordu..
Serkan:O zaman bize gideriz..
Eylül:Annen evde Serkan..Annem de sizde..
Serkan:Annen izinli..Annemde evde evet ama umrumda değil,hadi..
Eylül'ün elini tutup yürüdü Serkan..Eylül ise huzursuzdu..
Serkan:Hayır anlamıyorum,ne bu yaptığın ! Telefonlarıma çıkmıyorsun..Okula gelmiyorsun..Her şeyi geç,hiçbir şey yemiyorsun ! Neden !
Sustu Eylül..Ne söyleyebilirdi ? Serkan da eve gidinceye kadar başka bir şey konuşmadı..
Eve geldiklerinde Nazan salondaydı..Eylül'ün geldiğini görünce hemen ayaklandı..
Eylül:Ben..Buraya gelmek istemedim..Serkan zorla getirdi..
Nazan:Sen iyi misin ? Kötü görünüyorsun..
Serkan:Bak,annem bile farketti Eylül..Anne,Eylül'ün bir şeyler yemesi lazım..
Nazan:Tamam mutfağa geçin..İstediğinizi alabilirsiniz..
Nazan'ın bu kadar iyi davranmasına Eylül de Serkan da şaşırmıştı..
Serkan:Dünya tersine dönüyor galiba..
Nazan:Ne ?
Serkan:Yok bir şey anne..Hadi Eylül,mutfağa geçelim biz..
Nazan:Ben de çıkıyorum zaten..Akşam görüşürüz oğlum..
Nazan'ın arkasından şaşkın şaşkın baktı Serkan..Ne oldu bu kadına diye de içinden geçirdi..
Mutfağa geçtiklerinde Eylül'ü sandalyeye oturtup dolaptan bir şeyler çıkardı..
Eylül:Annene ne olmuş ?
Serkan:Bunu bende merak ediyorum..Ama merak ettiğim tek şey o değil..
Eylül'e bir şeyler hazırlayıp sandalyeyi de Eylül'ün karşısına çekti Serkan..
Serkan:Anlat şimdi..Neler oluyor ?
Eylül:Ben..Serkan çok kötü tamam mı ? Ben ne yapacağımı bilmiyorum..
Eylül'ün gözlerinden yaşlar akmıştı çoktan..Serkanda Eylül'ün önüne gelen saçları kulağının arkasına atıp gözyaşlarını sildi..
Serkan:Eylül,biz seninle kısa zamanda birbirimizden bir şeyleri saklayamayacak kadar çok şey yaşadık..Hepsinde de el ele verip ayağa kalktık..Yine öyle olacak,ben buradayım..Yanındayım..
Eylül:Ama bunu..Sen bile kaldıramayabilirsin tamam mı ?
Serkan:Anlat haydi..
Eylül:Önce bana söz vereceksin..
Serkan:Ne sözü ?
Eylül:Sakin olmaya çalışacaksın..Sana bir şey olursa ben ölürüm..
Serkan:Eylül,nasıl konuşuyorsun ya ?
Eylül:Söz ver Serkan..
Serkan:Tamam,söz..Hadi..
Derin bir nefes aldı önce Eylül..
Eylül:Ben dün eve gittim..
Serkan:Ne ?! Nasıl gidersin o eve Eylül ! Delirdin mi sen !
Eylül:Serkan daha anlatmadan böyle yapıyorsun..
Serkan:Ne bekliyorsun ki ! Neden gittin o eve !
Eylül:Kemal..Cd'yi verecekti..Ama bana oyun oynadı..
Serkan:Cd mi ? Yine mi Cd meselesi Eylül ! Ya tamam,Gökhan'ı kimin öldürdüğünü hepimiz merak ediyoruz..
Eylül:Eğer ben o Cd'yi düşürmeseydim öğrenecektik..
Serkan:Bu senin suçun değil Eylül! Polisler bir şekilde bulacaklar..Tamam sen kaybettin ama hayatını tehlikeye atamazsın..
Eylül:Ben Cemre'nin,Emine teyzenin yüzüne bakamıyorum Serkan..Kemal de işte,biliyorum..Biliyorum ama vermedi işte..Alamadım..Bana oyun oynadı..
Serkan:Büyü Eylül ! Biraz büyü ! Yaptığın sorumsuzluk ! Kemal'in ne kadar kötü biri olduğunu biliyorsun ! O eve giderken nasıl tek gidersin ! Kızlara ya da bana..Neden söylemiyorsun ! Ben kimin Eylül ! Biz neyiz !
Eylül:Serkan..Sen benim sevgilimsin tabiki..Sevdiğim adamsın..Ama zaten benim için defalarca o adamla karşı karşıya geldin..Size zarar verirse ben ne yaparım ?!
Serkan:Ne söyledi yine o şerefsiz ? Ne yaptı ?
Eylül:Ben..Ben evde annemgilin de olduğunu sanıyordum..Oyun oynamış bana..Evde kimse yoktu..Ba-bana..Bana saldırdı..
Serkan:Ne ?! Öldüreceğim! O adamı öldüreceğim Eylül ! Söyle ! Söyle bir şey yaptı mı sana !
Serkan duyacaklarından korksada sormuştu bu soruyu Eylül'e..Eylül,daha çok ağlamış,aklına dün gece gelmişti..
Serkan:Eylül ! Delirtme beni ! Söyle !
Eylül:Ya-yapmadı..Yapamadı..Çünkü ben bağırdım..Biri kurtardı beni..Cama taş attı..Sonra mahalledekiler geldi kapıya..Kaçtım..Son anda kaçtım Serkan..
Serkan sinirinden mutfağın içinde volta atıp duruyordu..Eylül de utancından elleriyle yüzünü kapatmış,ağlıyordu..
Serkan:Ölecek ! Bu kez ölecek o adam !
Eylül:Serkan..Dur,noolursun..
Serkan:Ne durması Eylül ! Ne durması ! Sende durmayacaksın! Susmayacaksın artık ! Mahkemeye vereceksin o adamı !
Eylül:Hiç kimse bana inanmaz Serkan ! Annem bile inanmıyor..Şahidim de yok!
Serkan sinirlenmiş masayı devirmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Novela JuvenilAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?